Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen toinen tuhopolttaja onkin naapurini ja

Vierailija
05.12.2010 |

lapsi samassa ryhmässä lapseni kanssa!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elävät nyt aika sekasortoista aikaa.

Vierailija
2/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen tamperelainen

Vierailija
4/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton logiikan mukaan voineet olla vaarassa, hui!!

Oletkos ap urpo?

Vierailija
5/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärrän ap:ta.. kyllä se kylmää ihmistä ja värisyttää pelosta, jos tajuaa että joku murhaaja on asunut koko ajan ihan lähellä, ja ollut lähellä lastakin!

Vierailija
6/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä on haettu, vain vähä-älyinen ei tajua, että tulipaloon liittyy sellainen riski, että samalla voi käristää parit ihmiset makkaraksi.

Vierailija
7/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin sitä tahtoi. Surullista, että pitää tuollaista tehdä, jos on asiat huonosti. Voimia tarvitsevat lapsi ja lähiomaiset jos ja kun isä ei tule pitkään aikaan takaisin. ap

Vierailija
8/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalla ei järki juossu noin pitkälle...?

Vierailija
9/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon kakku tappajalle!!!!!

Vierailija
10/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veroeuroilla ei tuollaisia ajattelemattomia islam-aivokääpiöitä elätetä. Maasta karkoitus välittömästi oikeudenkäynnisn jälkeen, kotimaahansa vankilaan panopuuksi ja yleiseksi huoraksi vankilaan. Terveisin yhden uhrin vanhempien naapuri :(

Vierailija
12/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät varmaan samalla, että olet yksi syyllisistä. Et varmaankaan ole auttanut ja ymmärtänyt tarpeeksi näitä muuten niin kivoja ja sosiaalisia tyyppejä, jotka ihan vahingossa polttivat sen pizzerian ja nyyh nyyh. Söitkö tarpeeksi pizzaa?

Vierailija
13/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veroeuroilla ei tuollaisia ajattelemattomia islam-aivokääpiöitä elätetä. Maasta karkoitus välittömästi oikeudenkäynnisn jälkeen, kotimaahansa vankilaan panopuuksi ja yleiseksi huoraksi vankilaan. Terveisin yhden uhrin vanhempien naapuri :(

Eikös se anteeksiantaminen kuulu niihin?

Vierailija
14/14 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten anteeksiantoa en tunne enkä muutenkaan anna 3 ihmisen tappoa anteeksi, olen nyt nähnyt uhrin vanhempien surun ihan tarpeeksi läheltä. He varmaan kiduttaisivat nuo tekijät hengiltä jos saisivat ne käsiinsä ja niin moni lapsensa rikoksen kautta menettänyt tekisi jos se olisi mahdollista. Tekijät saa kärsiä loppuelämän, se on heille ihan oikein ja suorastaan toivottovaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan