G: Kuinka monen ihmisen puhelinnumeron muistat ulkoa?
Itse muistan kännykkänumeroista omani, mieheni, poikani, isäni, veljeni ja veljen vaimon eli 6. Työpaikan alanumeroista (5 numeroa) muistan 20 henkilön numeron. Näiden lisäksi muistan 7 yrityksen numerot. Eli yhteensä 33 puhelinnumeroa löytyy omasta päästä.
Kommentit (14)
ja työpaikan ja monta alanumeroa siellä. Ja jostin syystä Stockan keskuksen:-9
omani ja miehen yhden numeron (vanhan). muita en
vanhempien kotinumeron(lankapuhelin).
Täytyy myöntää, että ei niitä numeroita enää viitsi edes opetella. Ritirimpsuja jotka sitten vaihtuivat kännyn/operaattorin myötä alussa joillakin alvariinsa.
Itellä tärkeimmät numerot ovat lompakossa aina saatavilla ja kotona puh.muistio, jos apuja tarvitsen.
kun ei tarvitse muistaa, ennen kännykkää muistin kaikkien, keiden tarvitsi muistaa, eli useita kymmeniä.
Mutta muistan kaikkien tuttujen rekkarit kyllä, haluan olla varma ketä moikkaan kun autolla ajelen ;)
Ennen vanhaan muistin vaikka kuinka monta lankanumeroa, mutta enää en mittään ku puhelin kertoo kaikki.
sekä äitini ja isäni kännykkänumerot. Jälkimmäiset 2 siksi, että olen soitellut niihin myös lankapuhelinaikaan, jolloin numerot piti valita. Mieheni nroa olen yrittänyt opetella, mutta vielä en osaa...
Auton rekkareitakaan en muista ,värin mukaaan arvailen. Muuten on hyvä muisti kuulemma mutta nuo jutut ei kiinnosta.
omani ja mieheni. Omaa joutuu joskus miettimään ;)
muistan reilusti yli 100 numeroa, tilinumerot, sotut, syntymäpäivät, osoitteet jne..
mutta en muista kauppaan lähtiessäni mitään ilman listaa:)
Lankapuhelinnumeroista muistan oman koti- ja työnumeron, miehen haun sekä pari yleisimmin käytössä olevaa työpaikan alanumeroa.
Lapsuudesta muistan kaksi omaa entistä kotinumeroa, isän työnumeron ja yhden kaverini numeron, ja mummon numeron, näistä mikään ei ole enää käytössä joten voisi jo unohtaakin .
Mitähän muuta muistaisin. No nää ei ole ihmisiä mutta 112, 0100100, 020202 ja 10041
oman, miehen kännykän (en muista työnumeroa) ja vanhempien lankapuhelimen, koska tämä numero on ollut sama omasta lapsuudesta asti. En muista vanhempien kännykkänumeroita.
muistan reilusti yli 100 numeroa, tilinumerot, sotut, syntymäpäivät, osoitteet jne.. mutta en muista kauppaan lähtiessäni mitään ilman listaa:)
Paitsi, että kyllä mä kaupassa muistan suurimman osan, mutta aina jotain jää.
Kasvomuisti sen sijaan on olematon, jos ei kyseessä ole joku todella erikoisen näköinen ihminen.
Mina muistan mieheni kannykkanumeron, omani, kodin lankapuhelimen numeron, ja vanhempieni lankapuhelimen numeron. Tyopaikan numeroista muistan vain oman numeroni. ;-)
sekä vanhoja numeroita lankapuhelinajoilta.