Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaisia kangaskauppoja netissä?

Vierailija
05.12.2010 |

Tietääkö kukaan mistä usklaltaisi tilata?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verified by visa tms., sillähän tuosta kammosta pääsee eroon.

Vierailija
2/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa vaikka "fabric" ja siihen joku tarkenne vaikka "kids fabric velour". Jos haluat Euroopasta, laita vielä hakuun vaikka UK tms. ja ryhdy ostamaan.

Huomaa sitten, että metri ei ihan joka paikassa ole se hinnanmäärite, joskus se on 10 cm, joskus 50 cm, joskus jalka tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kangaskauppoja on netissä, sellaisia joilla on ihan liike esim. Tallinnassa ja näistä ainakin uskaltaa tilailla. En nyt muista osoitteita mutta googlettamalla löytynee. Ainakin pellavakankaita löytyy paremmin noista kaupoista kuin Suomesta

Vierailija
4/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa vaikka "fabric" ja siihen joku tarkenne vaikka "kids fabric velour". Jos haluat Euroopasta, laita vielä hakuun vaikka UK tms. ja ryhdy ostamaan. Huomaa sitten, että metri ei ihan joka paikassa ole se hinnanmäärite, joskus se on 10 cm, joskus 50 cm, joskus jalka tms.

Antaa luottokortin numerot jne.? Minä olen tosi epäileväinen...

Vierailija
5/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki sitten käyn läpi ne google antamat tulokset, kuinka luotettavalta sivusto näyttää, löytyykö siitä kokemuksia/arvosteluja netistä jos etsii jne. Löytyykä yrityksestä kaikki vaadittavat tiedot vai pimittivätkö jotain oleellista yms. yms. Tähän mennessä ei ole kertaakaan huijattu, vaan tavara on tullut sovitusti eikä kortin tietoja ole käytetty mihinkään muuhun. Tosin maksan mieluusti Pay-palilla jos siihen on mahdollisuus, näin ei ainakaan päädy korttitiedot luvattomiin käsiin

Googlaa vaikka "fabric" ja siihen joku tarkenne vaikka "kids fabric velour". Jos haluat Euroopasta, laita vielä hakuun vaikka UK tms. ja ryhdy ostamaan. Huomaa sitten, että metri ei ihan joka paikassa ole se hinnanmäärite, joskus se on 10 cm, joskus 50 cm, joskus jalka tms.

Antaa luottokortin numerot jne.? Minä olen tosi epäileväinen...

Vierailija
6/6 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme