Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

fb:n parisuhdestatuksen muuttaminen, milloin? Olenko hölmö? ;)

Vierailija
05.12.2010 |

Olen nyt parisen kuukautta tapaillut miestä, jonka kanssa olemme tosin tunteneet pari vuotta. Kun päädyimme yhteen, tunteet syvenivät nopeasti ja olemme sopineet, ettemme tapaile muita. Selvää myös on, että haluamme olla yhdessä.

Hänellä on edelleen fb:ssä parisuhdestatuksena sinkku. (itselläni ei ole mitään). Siellä se sinkku-status loistaa kaikille muille naisille. Tuntuu hassulta, että hän on nytkin ollut ties kuinka monissa pikkujouluissa. En siis todellakaan epäile, että hän pettäisi, mutta mua ärsyttää ajatus, että muut naiset luulevat hänen olevan vapailla markkinoilla.

Olenko nyt ihan typerä, kun tällaista pohdin? ;) Koska te olette muuttaneet omat tiedot aloittaessanne uuden suhteen?

Nykyajan ongelmia... :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vitsin varjolla, vähän kiusoitellen: "Millos muutetaaan statuksia?" tjsp.

Vierailija
2/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se sinua vaivaa, pyydä häntä muuttamaan tai poistamaan tuo seurustelustatuksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä siis molemmilla luki sinkku. Mä totesin vaan miehelle, että pitäisköhän mun poistaa toi sinkku tuolta. Meni pari minuuttia niin mies laittoi parisuhdepyynnön. Aikuisena on niin hassua, kun ei enää kysytä niin kuin teininä "Alakko mun kaa?" :D

Vierailija
4/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sen pikkujouluseurat käy sieltä fb:stä ensin katsomassa, että olikos tuo sinkku vaiko ei. Siellä saa lukea mitä tahansa tai olla lukematta - se ratkaisee, kuinka arjessa toimii ja onko todella sitoutunut sinuun.

Jos asia oikeasti vaivaa, kysy mieheltä suoraan tai pyydä vaihtamaan se status.

Vierailija
5/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tähän, että monet näistä pikkujouluista, ovat juurikin ihmisten kanssa, joiden kanssa pitää yhteyttä vain ja ainoastaan netin kautta. Eli jos joku hänestä olisi kiinnostunut, niin varmasti tarkistaisi parisuhteen tilan fb:stä.

Ei ne sen pikkujouluseurat käy sieltä fb:stä ensin katsomassa, että olikos tuo sinkku vaiko ei. .

Mutta joo, ei tämä niin vakavaa ole. Otan asian puheeksi, kun kuitenkin parisuhteen tapaisessa eletään, niin miksei niitä statuksiakin voisi päivittää.

Vierailija
6/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vaihtanut statusta. No, se olikin huono merkki, ja ero tuli ennen pitkää.

Kyllä tosta voi ihan reilusti kysyä, mutta en nyt ehkä ihan vielä hysterisoisi asiaa. Oma tapasi, eli suhdestatuksen puuttuminen, on ihan järkevä tapa, eipä tarvitse pohtia sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi