Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petturiukko pilasi meidän perheen joulun.

Vierailija
05.12.2010 |

Mies tuli kuudelta kotiin firman pikkujouluista? otti paidan pois ja selässä oli kynnenjäljet pakaroihin asti, pistin ukon samantien pihalle, nukkuu nyt tuolla autossa, mahtaa naapurit kummastella.

Mies on tehnyt koko syksyn ylitöitä, parina kolmena iltana viikossa, nyt kävin kaikki tilinauhat läpi, mutta palkkaa ei tuommoisista ainakaan ole maksettu, joten lienee ollut vähän toisenalisia "ylitöitä".

Kiva joulu lapsille.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ukko kotiutui, ja ulkoistin sen, tuskin edes huomasivat autossa nukkuvaa isäänsä, kun lähdettiin toisella autolla anoppilaan.

Lapset nyt siellä, ollaan saatu rauhassa huutaa ja räyhätä, tai lähinnä minä, mies kuunnellut itku silmässä haukkumistani.

Pettäminen on minulle ehdoton ei ja olen sen miehelle tehnyt selväksi jo aikoja sitten, kyllä me lasten kanssa kiva joulu saadaan ilman paskapääukkoakin, pyydetään mummu ja ukki meille ja ollaan mukavasti yhdessä.

Miehen ajoin nyt oikeasti pois, en tiedä mihin meni, käskin menemään vaikka sen hoitonsa tykö, ihan sama mulle, mutta en halua nähdä enää silmissäni.

Ja sille joka huutelee että olisit antanut, niin ei ollut siitä kiinni, halukkaampi meidän suhteessa olen aina minä ollut.

AP

Vierailija
22/29 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettavia äititeresamaisia kommentteja täällä. Millainen mahtaa olla perheen yhteinen joulu, jota ennen isä on jäänyt kiinni pettämisestä? Oikeasti? Että pure vain hammasta, teillä on varmaan hurjan mukavaa ja lämmin tunnelma!

Kaiken lisäksi, jos mies tosiaan on pettänyt, tuskinpa seuraavatkaan joulut vietetään enää yhdessä koko perheellä. Kurja, kurja juttu, mutta aika usein aikuiset osaavat pilata perheonnensa. Kuten tältäkin palstalta saa usein lukea. Että missään ei tunnu, kun petetään ja pidetään sivusuhteita. Ja oikeasti ollaan ihan kivoja mammoja ja hyviä ihmisiä. Eletään vain kaksoiselämää, joka paljastuessaan rikkoo perheen.

Täydet sympatiat ap:lle. Varmasti hemmetin vastenmielinen tilanne. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olet vahva nainen. ja viha saa tulla ulos. hyvä että lapsilla joku paikka ja on muita ihmisiä joiden kanssa joulu viettää, nyt saa ukko maksaa oppirahojaan.. se on se valinta minkä se teki kun petti.

samassa tilanteessa ollut nyt, en tiedä miten selviän tästä..terapia ja lääkitys päällä,, pienet lapset jne.. eikä mies edes pannut sitä.. koetetaan selvitä !! tsemiä!

Vierailija
24/29 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on munaa!

Noin juuri. Mutta loppujen lopuksi kun olet sen ukon antanut tarpeeksi kärsiä, kutsut takaisin keskustelupöytään. Viettäköön tylsän joulun yksin jossain baarissa tai hoitonsa luona. Paskan tempun teki ja anteeksi ehkä voi antaa, mutta unohtaa ei koskaan. Silti lasten takia harkitsisin sitten parisuhdeterapiassa käyntiä ja asioiden kunnolla läpi käyntiä.

Itse antaisin yhden kerran anteeksi, mutta virheistäkin pitää oppia.

Vierailija
25/29 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ylitöistä maksetaan?

Sinne pitäis päästä töihin.

ei monessakaan paikassa nykyään makseta, mutta kuka tyhmä tekisi ylitöitä 2-3 iltaa viikossa ja vielä ILMAISEKSI? Joku nainen on ollut kierroksessa, jos ei pitempi suhde niin ainakin käynyt pikkujouluiltana painamassa.

Onko mies yrittänyt mitenkään selitellä mitään? Vai onko ollut ihan hiljaa?

Vierailija
26/29 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai asuuko miehesi sinun omistamassa asunnossa? Ei ketään voi kodistaan ajaa pihalle, ei vaikka miten vituttaisi. Ei ole kovin aikuismaista käytöstä ap:ltä tuollainen, alennut vain samalle tasolle pettäjämiehen kanssa.

Sitä paitsi, eihän nyt oikeasti pettäminen niin kamala asia ole. Ei paikat siitä kulu että niitä käyttää.

Vierailija
27/29 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on varmaan jo elämänkokemusta, ymmärrystä ja isosydän.

Parisuhdeterapiaa minäkin ehdota. Jotain on täytynyt olla jollainlailla pielessä jo aikasemmin.

Myös mun mies kävi vieraissa, annoin anteeksi ja nyt menee paremmin kuin ennen. Työtä se vaati todella paljon. On itketty, valvottu ja juteltu.

Ikinäei saisi unohtaa juttelua ja pitää toista liian selvänä.

voimia

Sinussa on munaa! Noin juuri. Mutta loppujen lopuksi kun olet sen ukon antanut tarpeeksi kärsiä, kutsut takaisin keskustelupöytään. Viettäköön tylsän joulun yksin jossain baarissa tai hoitonsa luona. Paskan tempun teki ja anteeksi ehkä voi antaa, mutta unohtaa ei koskaan. Silti lasten takia harkitsisin sitten parisuhdeterapiassa käyntiä ja asioiden kunnolla läpi käyntiä. Itse antaisin yhden kerran anteeksi, mutta virheistäkin pitää oppia.

Vierailija
28/29 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sillä kyselen, koska omakohtaisia kokemuksia. Meidän äiti sai joulun alla nimettömän soiton, jossa paljastettiin, että isällä on toinen nainen. Eipä tuo sitten enää yrittänyt sitä kieltääkään. Vielä ennen joulua isä muutti pois kotoa ja äiti itki "salaa" silmät päästään WC:ssä. Olin tuolloin 13-v. Tuo joulu meni ilman isää, seuraavana jouluna toinen nainen aikuisine lapsineen olivat isäni luona viettämässä joulua ja minua kohdeltiin heidän toimesta kuin vierasta, ei lasta, joka olisi toisessa kodissaan. Tuosta ajasta lähtien aina hieman yli 20-v. asti vihasin joulua ja joka joulu itkin tultuani isän luota. Sen jälkeen joulu oli minulle yhdentekevä. Nyt yritän innostua joulusta omien lasteni takia.

Mutta siis, pettäminen on aina peestä ja vielä ennen joulua lasten kannalta kamalampaa. Jos lapset vielä pieniä, ehkä he eivät saa tällaista joulutraumaa kuin minä, mutta isommilta on voinut mennä useampikin joulu pilalle tän takia. Mutta olet kyllä vahva nainen ap, tsemppiä jatkoon.

Vierailija
29/29 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapia voi olla hyvä, mutta ei pettäminen tarkoita automaattisesti sitä että parisuhteessa olisi jotain pielessä. Se ongelma voi olla pettäjässä. Hänellä on jokin syy pettää ja hänen olisi hyvä tiedostaa itse mistä tämä johtuu ja mitä hän itse voi asialle tehdä.

Eli minusta on oikein että ap pisti miehen tiukille. Kummasti täällä vieritetään vastuuta ap:lle tästä tilantesta. Vastuu on hänen miehellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi