Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäkokoinen karvahattu 14,5 v pojalle?

Vierailija
26.11.2010 |

Tilaisin varuste.net:stä karvahatun kummipojalle joululahjaksi (innokas talviulkoilija).

Mikähän koko tuonikäisellä tulisi olla? S=54-55, M=56-57, L=58-59. Kyseessä Fjällrävenin hattu.

Arvelen, ettei pojalla vielä ole ihan aikuisen kokoinen pää. Mietin lähinnä että sopiiko S vai M. Kiinnitystä voi säätää kaulan alta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näet, minkä kokoisen hatun se tarvii. Eihän tuommoist avoi täältä enää kysellä, käytännössä aikuisen hattu!

Ja varmista, että se haluaa karvahatun. Oma teinini pitää karvahattua, mutta ei se mikään trendiasuste tosiaan ole.

Vierailija
2/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aikuisen kokoinen, selvä, sitten otan tuon M:n. En nyt oikein voi mittailla.

Poika ei varmaankaan pidä hattua noin yleensä. Mutta käy talvisin usein appivanhemmilla Savossa: pilkillä, talviverkoilla, hiihtämässä, puusavotassa yms. Sielläpäin on vielä lumiset, kylmät talvet. Silloin varmasti tarvitsee ja käyttääkin lämmintä hattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä selvittää se lapsen pään koko. Päät kun vaihtelevat malliltaan ja kooltaan aika paljon. Esim. minä olen pienikokoinen nainen ja lakin koko on 58! Kun taas paljon isompikokoisella miehelleni mun lakkini ovat liian isoja.

Vierailija
4/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitenkään saa mitattua?

Eikö tuo ole aika henkilökohtaista kuinka iso pää on? Ja 15-vuotiaista osa on aikuisen mitoissa.

Se on tietty varmaa, ettei S mene, M menisi itselleni, naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi