Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1,5 vuotias kaksi viikkoa ilman äitiä?

Vierailija
04.12.2010 |

Kysyisin vain että onko sopivaa isän olla kaksi viikkoa 1,5-vuotiaan lapsen kanssa ilman äitiä vai aiheutuuko tästä jotain ongelmia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on pakonsanelema (sairaala tmv) katsoisin, että pakko mikä pakko, mutta muuten minusta on kyllä liian pitkä aika olla ilman äitiä. Tämä on minun mielipide.

Vierailija
2/5 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riipu lapsestakin...? Itse en pystyisi olemaan erossa noin pitkään tuon ikäisestä lapsestani. Lapsi varmasti kaipaa äitiään eikä ymmärrä minne äiti on mennyt. 2 viikkoa on pitkä aika, jota lapsen on vaikea ymmärtää... ei kai siitä muuta haittaa ole...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ymmärrä tilannetta. Kaksi yötä on vielä ok, ei kaksi viikkoa, ellei tosiaan ole sairaalasta kyse, mutta sinnehän pääsee katsomaan. Muunlaiset parin viikon erot saisi kyllä siirtää hamaan kouluikään.

Vierailija
4/5 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyivät kun olin sairaalassa kaksi viikkoa. Tämän lisäksi matkustan työkseni aika paljon, joten ovat tottuneet pienestä asti olemaan isän kanssa öitä.

Vierailija
5/5 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on menossa käymään kotimaahansa muutamaksi viikoksi ja mietimme, että ottaisiko hän 1,5-vuotiaan lapsemme mukaansa, mutta jotenkin en viikkoa pidemmäksi aikaa uskaltaisi lähettää - varsinkin kun hän tällä hetkellä on aika lailla äidissä kiinni ja tiedän, että mies saattaisi hetkittäin jättää lapsen sukulaisten hoiviin. Tuntuisi vaan itsestä, että se voisi olla lapselle aika haastavaa.