Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperoo raapii itseään vaipanvaihdon yhteydessä

Vierailija
04.12.2010 |

Nyt tuli ihan pieni naarmukin kun rapsutteli alapäätään.

Kynsiä yritetään pitää lyhyinä mutta nopeasti tuntuvat kasvavan.



Onkohan ihan normaalia kutinaa/itsensä tutkiskelua kun ei hirveän usein ilman vaippaa ole vai mitä?(reilu vuoden ikäinen tyttö kyseessä)



Ei vaikuta tulehdukselta kun ei ole kipeä, eikä punoita.



Inhottavan näköinen nirhaisu joka tapauksessa, laitoin bepanthenia ja toivottavasti pian paranee. :<



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi