Apua! jos laskettuaika on 1.3.2011 niin
milloin sikiö on saanut alkunsa eli hedelmöittynyt?
Kommentit (15)
ja millon siis tarkalleen? t.ap
Jospa hän osaisi laskea ja voitte yhdessä pohdiskella ongelmaa, kjeh kjeh!
uskomatonta, taas näit pettäjä eukkoja, ja yritetään vaan uskotella ukkoparalle joo onhan tää tietysti sun ja sit siel syntyykin joku mutiainen.... Kyl aivan älytöntä....
laskettua aikaa. Tämä ei ole kuitenkaan ihan tarkka, koska siittiöt voivat elää naisen elimistössä ainakin 5 vrk yhdynnän jälkeen.
Lisäksi tilanteeseen vaikuttaa se, onko la arvioitu viimeisistä kuukautisista vai sikiön koon perusteella. Jos on arvioitu kuukautisista, niin myös kuukautiskierron pituus ja säännöllisyys vaikuttaa tähän.
ja valitettavasti ei ole miestä jonka kanssa perustaa perhettä. vain minä ja vauva. kuitenkin haluaisin vauvan isälle kertoa asiasta. ja nyt siis mietin kumpi (kaksi vaihtoehtoa) on tämä isä. ja siis vahinkoraskaus, mutta aborttia en pysty tekemään.
ja valitettavasti ei ole miestä jonka kanssa perustaa perhettä. vain minä ja vauva. kuitenkin haluaisin vauvan isälle kertoa asiasta. ja nyt siis mietin kumpi (kaksi vaihtoehtoa) on tämä isä. ja siis vahinkoraskaus, mutta aborttia en pysty tekemään.
siinä 15. kesäkuuta maissa! Milloin sun kuukautisten olisi pitänyt alkaa kesäkuussa osaatko sanoa? Jos vaikka 30.6. niin sun ovulaatio oli noin 14 päivää ennen sitä. Ja silloin olet tullut raskaaksi.
selkärankaa ja moraalia kuin näissä besseswissereissä. Elämä on ja kaikkea tapahtuu, mutta otetaan sitten vastuu siitä.
Itse on kyennyt siihen, olen luuseri. Jälkeenpäin todellakin harmittaa ne käyttämättömät mahdollisuudet, kaikki ne.
Paljon onnea ja jaksamista sinulle.
Sieltä löytyy raskauslaskuri...siihen voi syöttää tiedot esim. lasketun ajan mukaan. Näyttää sitten kuinka pitkällä raskaus on, hedelmöittymisajankohdan jne....
ei oo ainakaan ukkomiehiä noi sun panos et ei mee muitten elämä perseelleen!
Mut onnea vaavista ja oon kans sitä mielt et abortti ei oo koskaan oikea vaihtoehto....
oletko tietoinen, että jos sulle lasketaan äitiyspäiväraha valmistuneen verotuksen mukaan, niin sä pystyt vaikuttamaan äitiysloman aloittamisajankohdalla siihen, katsotaanko sun tulot vuoden 2008 vaiko 2009 tulojen mukaan. eli aloitatko loman ensivuoden puolella vaiko varhennettuna tänä vuonna.
aikaisemmin, kun mitä täällä ennustettu. Mulla on laskettuaika pidemmällä maaliskuuta ja varmasti on hdelmöittynyt 15.pvn tietämillä, joten sulla hedelmöittyminen on täytynyt tapahtua jossain 5.-6.6 plusmiinus 5 päivää tietämillä sanoisin, jos sulla suht normaali 28 vuorokauden kierto. Toki heittää suuntaan, jos toiseen, jos kierto lyhyempi/pidempi.
Mitäs jos ilmoittaisit molemmille miehille ja tekisitte sit kuitenkin ihan viralliset isyystestit. On sun kuitenkin lasten valvojalla kerrottava, että isävaihtoehtoja on useampi ja tuskin "isä" haluaa lasta tunnustaa epävarmoin perustein.
sitä sit useempi isäehdokas ku noin tarkasti pitää tietää??