Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eilen trefeillä todella mukavan, mutta ruman miehen kanssa...

Vierailija
04.12.2010 |

mies oli oikeasti mukava ja fiksu ja tietää paljon asioista jotka ovat mulle tärkeitä (oikea ruokailu, liikunta) mutta oli mielestäni epämiellyttävän näköinen. tunsin, että olimme eriparia ulkoisesti, voiko suhteesta koskaa tulla mitään.

en voi kuvitella meneväni sänkyyn kanssaan.

mielipiteitä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin ikävää, ei ole pinnallista.

Vierailija
2/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkaisi iskemään, vaiko onko se aina se ensivaikutelma.

mies antoi mulle pusun, ja mua lähinnä oksetti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei kyllä kannata enää toisen antaa ymmärtää enempää,eli kannattaa etsiä sellanen joka vie jalat alta! :)

Vierailija
4/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein sen virheen, että otin miehen jota en halua seksuaalisesti. Paha virhe!!!!

Vierailija
5/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan enää jaksaisi niitä "kukkoja", jotka tulevat ja menevät miten lystäävät ja viis välittävät asioista.

Mieheni on älykäs, huomaavainen, rehellinen, uskollinen, luotettava, turvallinen... Osallistuu tasapuolisesti kodin- ja lastenhoitoon... Ok sängyssä...

Ulkonäkökin on muuttunut hyväksi juuri näiden ominaisuuksien vuoksi.

On minulla ollut niitä hyvännäköisiäkin yllin kyllin, mutta totuus on, että niiden ulkonäkö muuttui rumaksi, kun ne oppi tuntemaan paremmin.

Vierailija
6/6 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastaavaa, soitin eilen illalla treffien jälkeen ja kun ei vastannut, lähetin viestin, että kotona ollaan ja äsken yritin soittaa, niin ei vastannut.

kysyi eilen suoraan että haluanko ruveta tapailemaan johon vastasin, etten vielä tiedä. sanoi siihen vaan, että rehellinen vastaus.

eli voi olla etten itse joudukaan ratkaisua tekemään.

mutta ihanan mukava mies.

tommonen harrikkajätkän näköinen, pitkä tukka ponnarilla, paksut viikset, mustat farkut, musta farkkupaita jonka päällä nahkaliivi. nahkatakki ja maiharit.

ja mulla espritin vaaleanpunainen paitapusero, vaaleat farkut ja ruskeat nahkakengät. ja erittäin lyhyt tukka.

olisi kyllä halunnut tavata...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme