Minä äänestän Niinistöä
Niinistö elää tätä päivää.
Halonen elää vieläkin neuvostoajassa.
Siinä on suuri ero.
Kommentit (21)
Tai sitten minä äänestän Vanhasta, mies äänestää joka tapauksessa Niinistöä.
Onko se Halonen edes nainen..? Saadaan ainakin Niinistöstä täysin vastakohtainen pressa kuin Halonen! Charmikas ja pätevä! Arvot kunniassa.
se nyt vaan on sellainen " tabu" . Miksi presidentti asui " poikaystävänsä" kanssa eri asunnossa ennen presidenttiyttä? Miksi menivät naimisiin vasta kun hänestä tuli presidentti? Miksi nukkuvat eri huoneissa, eri sängyissä? Miksi presidentti on 20 v ollut SETA:n puheenjohtaja? Niin, mieti sitä!
Niinistö on pelkkä nyyhkyttäjä, kerää itkemisellä säälipisteet, muuten pelaa kaiken omaan pussiinsa. Tämän päivän Paavo Väyrynen.
Vanhanen taas on niin perkuleen nyhvelö, äijästä ei ole mihinkään.
Meidän äänet menee Tarjalle, ihan kivasti on hommansa hoitanut. Jos Tarja ei olisi ehdokkaana, emme äänestäisi ollenkaan.
Jos tulee uusi pressa, se joutuu aloittaa alusta ja siinä menee aikaa.
Mä tykkäisin Heidi Hautalasta.
Mutta nämä viime aikojen puheet siitä ,että Halonen hyväksyy keinohedelmöitykset naispareille pistää miettimään ja kovasti
Niinistö itseään täynnä oleva pelle ja Vanhanen tollero joka ei osaa edes persettään itse pyyhkiä.
Vierailija:
Mutta nämä viime aikojen puheet siitä ,että Halonen hyväksyy keinohedelmöitykset naispareille pistää miettimään ja kovasti
kommariutta, maamiinojen kieltoa, Nato-vastaisuutta, DDR-kytkentöjä etc.. etc...
Halonen ei voi olla koko maan presidentti koska enhän minäkään eikä perheeni häntä äänestä. Hän ei edusta minun arvojani.
Kommenttisi Vanhasesta on ala-arvoista ja epäkypsää. Ei ollenkaan sivistynyttä tekstiä.
" Kommenttisi Vanhasesta on ala-arvoista ja epäkypsää. Ei ollenkaan sivistynyttä tekstiä."
Jos tulee toinen kierros ja Niinistö on mukana, niin äänestän Niinistöä.
Olen erittäin oikealle suuntautunut keskustalainen. Oikeastaan olen huolissani tuosta Keskustan " nuolen sosiaalidemokraattien p:tä2 -tyylistä. Olen silti ajatellut, että katselen edelleen, mihin suuntaan puolue on menossa.
Sinulla on varmaan esitettävänä faktoja tästä väitteestäsi?
Lapsellista mainita tuollaisia asioita, huomaa, että ketä äänestät...
Onpas teillä patriarkaalinen maailmankuva, kun Halonen ei teidän mielestänne ole nainen ollenkaan. Todella epäilyttävää jos nainen poikkeaa porvarillisesta naiskuvasta.
Niinistön on omista lähtökohdistaan helppo räksyttää oikein olan takaa. Eri asia mitä sitten " saisi aikaan" , tai mitä pressa nyt yleensäkään voi saada aikaan. Presidenttihän on keskustelun herättäjä nro yksi. Tietty Niinistön kaudella voitaisikin sitten keskustella oikein olan takaa kovista arvoista, markkinataloudesta, ydinvoimasta, Natosta yms. " oikeista" asioista, joista vain miehet puhuvat :). Sitähän te mammelit haluatte. Tiukan sedän joka piiskaa.
Vanhanen on täysi nyhverö. Onko sillä jotain mielipiteitäkin? En ole kuullut. Arvovaltaa ei ainakaan. Narisee vaan, ja aina kun hallituksessa on virinnyt jotain mielipide-eroja (keskustelua, ohhoh) Vanhanen on kiiruhtanut selittämään, miten kaikki on kyllä kaikesta samaa mieltä. Eläköön demokratia! Tollasella harmaalla konsensuksella ei luulis kansaa kosittavan, kun koko ajan valitetaan, että poliitikoilla ei ole mitään mielipide-eroja.
Minä äänestän Heidi Hautalaa. Lähinnä siksi, että äänestän aina vihreitä, ei tulisi mieleenkään äänestää näitä kolmea suurta puoluetta, jotka ovat ihan samaa puuta heinää. Lisäksi olen pettynyt Halosen kommentteihin Venäjän ihmisoikeustilanteesta. Putin kuulemma oikealla tiellä vai mitä se nyt oli. Huhhuh. Hautala on fiksu ihminen, joka sanoo rohkeasti mitä ajattelee.
Niin kuin jo joku osuvasti kirjoitti, koko S.N on tämän ajan Paavo Väyrynen omaan pussiinsa pelaaja ja turhan inisijä. Ainoa varteenotettava ehdokas on edelleen Halonen.
Äänestän Niinistöä, en ymmärrä miksi halosta äänestetään vain siksi että hän on nainen. Olis jo korkea aika saada uusi presidentti. Niinistöllä on hieno ura takana ulkomaillakin ja nostan hattua että hän haluaa presidentiksi. Niinistöä on juuri oikea ihminen johtamaan suomea EU:n ongelmissa ja niinistöllä on arvot kohdallaan, hän selvisi poikiensa kanssa tsunamista.
Tuntuu siltä että halonen miehensä kanssa ei nauti presidenttiä olosta, hänen miehensä näyttää kaikelta muulta kuin tyytyväiseltä presidentin mieheltä
Tosin Niinistöllä ja Vanhasella ei ole puolisoa ollenkaan. Eli valintahan on sitten helppo. Halonen!
Luulen, että moni nainen äänestää halosta vain siksi, että hän on nainen. Ihan naurettavaa. Halonen ei ole saanut mitään aikaan, eikä hän ole millään lailla edustava. Lisäksi hän edustaa vähemmistöä suuntautumisellaan, eikä näin ollen ole sopiva edustamaan koko kansaa.