Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaveri olisi halunnut syödä meillä(TAAS)

Vierailija
03.12.2010 |

No,kun näytin mitä meillä on ruokana(sushia) niin jopa lähti rivakasti kotiinsa syömään :D Taidan seuraavalla kerralla keittää naudan kieltä,katsotaan kelpaisko se

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat varmaan tyytyväisiä, kun ajattelevat, että kaverin luona ruokitaan.

Vierailija
2/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ruokin aina lasteni kaverit oikein mielelläni. Näin täällä Varsinais-Suomessa on tehty iät ja ajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina se täällä yrittää ruokaa kärttää,ja tietysti varsinkin herkkuja.Että mua ottaa aivoon toi pentu.ap

Vierailija
4/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluaisin perheeseen kuulumattoman tenavan istuvan ruokapöydässä lähes joka päivä? Jotain leipää voin joskus tarjota mutta en aio toisten lapsia ruokkia kuitenkaan.ap

Vierailija
5/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ruokin aina lasteni kaverit oikein mielelläni. Näin täällä Varsinais-Suomessa on tehty iät ja ajat.

5 - 6 ulkopuolisen isoruokaisen pojan jokapäiväiseen ruokkimiseen rahat eivät oikein riitä, mutta hyvä jos teillä Varsinais-Suomessa riittävät.

Ohis

Vierailija
6/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun Varsinais-Suomessa enkä silti ruoki lasteni kavereita.

Vierailija
7/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluaisin perheeseen kuulumattoman tenavan istuvan ruokapöydässä lähes joka päivä? Jotain leipää voin joskus tarjota mutta en aio toisten lapsia ruokkia kuitenkaan.ap

Minä lähetän kaverit sumeilematta kotiinsa ennen meidän ruokailua. Ruokahetki on perheen yhteinen, ei siinä kaivata kuokkavieraita.

Vierailija
8/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän kaverit sumeilematta kotiinsa ennen meidän ruokailua. Ruokahetki on perheen yhteinen, ei siinä kaivata kuokkavieraita.

Lasten kaverit on kuokkavieraita. Onneksi mun lapsuudessa oli toisin, vaikka lama-ajan lapsi olinkin.

Vierailija
9/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapaus varsinkin joka ilmoittaa heti ovesta sisään astuessaan että "mä syön sit kans teillä".ap

Vierailija
10/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi täällä on niin usein ongelmana että lasten kaverit syövät kun ovat kylässä. Kyllä meillä on aina ruokaa kavereillekin riittänyt, tosin me syödään kyllä ihan peruskotiruokaa, keittoja ja laatikoita.

Vierailija
11/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi täällä on niin usein ongelmana että lasten kaverit syövät kun ovat kylässä. Kyllä meillä on aina ruokaa kavereillekin riittänyt, tosin me syödään kyllä ihan peruskotiruokaa, keittoja ja laatikoita.

miksei näiden lasten vanhemmat huolehdi ruoka-ajoista siellä kotona? Eihän se nyt niin voi mennä, että joku kaveri päivittäin haluaa syödä vieraissa? Siis onko tosiaan niin, ettei kaikille perheen yhteinen ruokailu ole tärkeää?

Vierailija
12/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitten kanssa toi toimii vastavuoroisesti, saavat syödä meillä. Eli, heidän kotonaan mun lapset saavat ruokaa kun ovat heillä kylässä.

Sitten on sellaisia, joilla ei omat lapseni ikinä saa mitään syötävää. Vaikka olen antannut heille ruokaa meillä, niin tämä ei ole toiminut toistepäin.

Heidät mä lähetän nykyään kotiin syömään.

Vierailija
13/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta ruokkisin muiden lapsia ja nyt se on loppu. Meillä pienet tulot, koska minä en ole töissä, eikä lapseni saa mitään missään eli syököön kaikki sitten kotonansa.

Kyllä siihen ylimääräsen ruokkimiseen rahaa menee ja varsinkin, jos se on jatkuvaa.

Sano ap sille lapselle, että jokainen syö tästä lähtien kotonansa.

Vierailija
14/14 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omia lapsia 4 ja ollaan sovittu, että välipala tarjotaan jos kavereita koulun jälkeen ja vastaavasti välipalaa saa syödä kaverilla jos tarjotaan, mutta ruoka on aina arkisin 17.00 ja viikonloppuisin 15.00 ja se syödään aina perheen kesken ja aina kotona ei muualla. Toiminut meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi