Nyt on taas pakko purkaa johonkin.
Olin odottanut tätä päivää kuin kuuta nousevaa, veronpalautukset. Pitkästä aikaa olisin lähtenyt ostamaan vain itselleni jotain kivaa. Mies sanoo tulevansa ajoissa töistä. Ajattelin, että pääsen kaikenlisäksi ihan yksin, pitkästä aikaa.
Ensinnäkään en ole vuoteen juuri viitsinyt vaatetta ostaa (olin raskaana) ja nyt kun kilojakin tippunut olisi aika saada täydennystä.
No mies lähteekin ostamaan omiaan ja minä edelleen lasten kans kotona odotan, että ehkä munkin vuoroni tulee joskus...ehkä sitten kun sitä rahaa ei enää ole millä mitään ostaisi
Tiedän, että ei pitäisi kaatua yhteen päivään, niin joku varmaan ajattelee, mutta kun ei niitä päiviä liiemmin muuten ole koska ihan kauhean myöhään en viitsi enää lähteä ajelemaan isoihin kauppakeskuksiin.
Kommentit (3)
me ainakin lähdetään huomenna yhdessä kaupungille ja ostan tasan niin paljon itselleni kun haluan ja löydän, mies ei puutu siihen.
ostakoon itse mitä haluaa, en myöskään puutu siihen.
miehen listalla on kuitenkin järkeviä asioita kuten uudet kitkarenkaat ym..eipä niistä tartte alkaa naputtaa..
Kyllä tämä nyt on murheista pienin maan päällä!!
Toisilla ei ole edes rahaa.
mutta hiukan eri syystä kun sua. Mä en koskaan saa ostaa veronpalautuksillani mitään kivaa itselleni.
Nytkin mies on niin p.a. että kaikki joululahjat pitää ostaa mun veronpalautuksilla. Se on kuitenkin töissä ja mä ä-lomalla. Johonkin se saa rahansa kulumaan. No, kahdesta lapsesta elarit ja lisäksi taakkana konkkaan mennyt yritys. Ymmärrän tietty, että maksuja on, mutta helvetti olis se kiva käydä edes oma tukkansa leikkauttamassa. En ole vuoden sisällä ostanut itselleni kun yhden paidan ja kampaajalla en edes muista koska olen käynyt.
Mä sit maksan sen muksujen ja vanhempien ja kummilasten joululahjat omien lahjahankintojeni lisäks.