Kyllä kannatti hamstrata taljoja - jo nyt voitolla ollaan ja reilusti :)
Helppoa rahaa, kun sen osaa!
Kommentit (53)
Nyt kun mustakin on tulossa vihdoin äiti, niin pitäskös munkin lähtee kytiksille jos sais halpoja taljoja ja sit myymään niitä kalliimmalla eteenpäin!! Hahah:D
Oikeasti ei maksaisi vaivaa ainakaan mulle.
Täytyy vaan todeta, että jos tällaisia hamstraan ja myyn IKEA-sankareita on oikeasti olemassa, on ko. kaverit todellakin surullisia tapauksia. Henkilökohtaisesti mua ei edes suututa, jotenkin surettaa, että on tyyppejä joiden luonne on noin vinksallaan. Selkärangastahan tuollaiset ideat lähtee, perusluonnetta on paha muuttaa.
Tulee mieleen tuttavani, joka koitti kaupata ensisynnyttäjälle todella huonoja lastenvaunuja ylihintaan. Tietenkin todettuaan ne huonoksi ostokseksi itse ensin ja ostettuaan kokemuksensa kautta paremmat. Asenne tässä oli että: "ei se ole hölmö joka myy vaan se joka ostaa p*:aa". Todella reilu meininki.
Surullista surullista.
on ihan ok, jos joku vähävarainen tällätavoin hankkii perheelleen rahaa jouluksi. Tiedostan varsin hyvin, etteivät kaikki ole itseni kaltaisia hyväosaisia.
Täytyy vaan todeta, että jos tällaisia hamstraan ja myyn IKEA-sankareita on oikeasti olemassa, on ko. kaverit todellakin surullisia tapauksia. Henkilökohtaisesti mua ei edes suututa, jotenkin surettaa, että on tyyppejä joiden luonne on noin vinksallaan. Selkärangastahan tuollaiset ideat lähtee, perusluonnetta on paha muuttaa. Tulee mieleen tuttavani, joka koitti kaupata ensisynnyttäjälle todella huonoja lastenvaunuja ylihintaan. Tietenkin todettuaan ne huonoksi ostokseksi itse ensin ja ostettuaan kokemuksensa kautta paremmat. Asenne tässä oli että: "ei se ole hölmö joka myy vaan se joka ostaa p*:aa". Todella reilu meininki. Surullista surullista.
aivan hirveän surullista, ihan sydän tässä särkyy..
Helppoa rahaa, kun sen osaa!
Siis kyllä joillakin on pieni maailma! Viitsit tulla tänne kehuskelemaan tuollaisella pikkusieluisten touhulla. Ei apua herättäkää mut tästä painajaisesta!
käydään mieheni kanssa töissä ja tehdään sillä rahaa!! Eiks toi oo aika noloo? Sääli et jonkun talous on noin heikko, no toiv ostat edes lapsillesi joululahjat voittotahoillas. Tosin en voi ymmärtää kuka on niin saatanan tyhmä että maksaa taljasta enemmän kuin mitä se on ostohetkellä sinulle maksanut, minä en ikinä maksaisi. No ilm ystäväsi ovat yhtä tyhmiä kuin sinä..
Jos taljoja on 20 ja jokaisesta saa 20 euroa voittoa. Myynti sähköpostilla, aikaa myyntitouhuun meni ehkä 20 minuuttia, Ikeassa matkoineen puoli tuntia. Ja taljat haettiin kotoa.
Mielestäni aika hyvä tuntipalkka ja pieni vaiva.
Minäkin kysyisin, kuka oikeastaan on tyhmä, se joka myy vai se, joka maksaa :) Tässä tapauksessa sitäpaitsi ostajat tiesivät tasan tarkkaan, mistä ja millä hinnalla taljat oli hankittu.
Koittakaan nyt vaan niellä kateutenne!
Vierailija - 5.12.2010 9:16 (56/56)
Laitoin selvityspyynnöt noista parista trokarista eteenpäin
Menes nyt leipomaan vaikka joulutorttuja :)
Olen selvinnyt elämästäni ilman ensimmäistäkään taljaa. Onko nää jotain trendijuttuja? Mua ei kyllä haittaa, jos joku rikastuu taljan myynnillä.
Jos taljoja on 20 ja jokaisesta saa 20 euroa voittoa. Myynti sähköpostilla, aikaa myyntitouhuun meni ehkä 20 minuuttia, Ikeassa matkoineen puoli tuntia. Ja taljat haettiin kotoa. Mielestäni aika hyvä tuntipalkka ja pieni vaiva. Minäkin kysyisin, kuka oikeastaan on tyhmä, se joka myy vai se, joka maksaa :) Tässä tapauksessa sitäpaitsi ostajat tiesivät tasan tarkkaan, mistä ja millä hinnalla taljat oli hankittu. Koittakaan nyt vaan niellä kateutenne!
Kovinpa arvostat ystäviäsi.
selvityspyynnön ihan netin kautta. He taas saavat viestin kirjoittajan selville ip-osoitteen perusteella, joka jää serverille muistiin. Ei siis kovin vaivalloista hommaa. Ja pienellä vaivalla jää rikollinen kiinni ja hänet saadaan vastuuseen.
Vierailija - 5.12.2010 9:16 (56/56) Laitoin selvityspyynnöt noista parista trokarista eteenpäin Menes nyt leipomaan vaikka joulutorttuja :)
Ei kai se ole tyhmä joka myy vaan se, joka ostaa?