Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kannatti hamstrata taljoja - jo nyt voitolla ollaan ja reilusti :)

Vierailija
03.12.2010 |

Helppoa rahaa, kun sen osaa!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi kanttia myydä jotain halpistaljoja moninkertaisella hinnalla, ja vielä mukamas ystäville! Lahjaksi voisin ehkä antaa, mutta että nyhtää siitä hintaa...

Ei kai se ole tyhmä joka myy vaan se, joka ostaa?

Vierailija
42/53 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mustakin on tulossa vihdoin äiti, niin pitäskös munkin lähtee kytiksille jos sais halpoja taljoja ja sit myymään niitä kalliimmalla eteenpäin!! Hahah:D

Oikeasti ei maksaisi vaivaa ainakaan mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan todeta, että jos tällaisia hamstraan ja myyn IKEA-sankareita on oikeasti olemassa, on ko. kaverit todellakin surullisia tapauksia. Henkilökohtaisesti mua ei edes suututa, jotenkin surettaa, että on tyyppejä joiden luonne on noin vinksallaan. Selkärangastahan tuollaiset ideat lähtee, perusluonnetta on paha muuttaa.

Tulee mieleen tuttavani, joka koitti kaupata ensisynnyttäjälle todella huonoja lastenvaunuja ylihintaan. Tietenkin todettuaan ne huonoksi ostokseksi itse ensin ja ostettuaan kokemuksensa kautta paremmat. Asenne tässä oli että: "ei se ole hölmö joka myy vaan se joka ostaa p*:aa". Todella reilu meininki.

Surullista surullista.

Vierailija
44/53 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan ok, jos joku vähävarainen tällätavoin hankkii perheelleen rahaa jouluksi. Tiedostan varsin hyvin, etteivät kaikki ole itseni kaltaisia hyväosaisia.

Vierailija
45/53 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan todeta, että jos tällaisia hamstraan ja myyn IKEA-sankareita on oikeasti olemassa, on ko. kaverit todellakin surullisia tapauksia. Henkilökohtaisesti mua ei edes suututa, jotenkin surettaa, että on tyyppejä joiden luonne on noin vinksallaan. Selkärangastahan tuollaiset ideat lähtee, perusluonnetta on paha muuttaa. Tulee mieleen tuttavani, joka koitti kaupata ensisynnyttäjälle todella huonoja lastenvaunuja ylihintaan. Tietenkin todettuaan ne huonoksi ostokseksi itse ensin ja ostettuaan kokemuksensa kautta paremmat. Asenne tässä oli että: "ei se ole hölmö joka myy vaan se joka ostaa p*:aa". Todella reilu meininki. Surullista surullista.

aivan hirveän surullista, ihan sydän tässä särkyy..

Vierailija
46/53 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiva jos joku viittii

Vierailija
47/53 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa rahaa, kun sen osaa!

Siis kyllä joillakin on pieni maailma! Viitsit tulla tänne kehuskelemaan tuollaisella pikkusieluisten touhulla. Ei apua herättäkää mut tästä painajaisesta!

Vierailija
48/53 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään mieheni kanssa töissä ja tehdään sillä rahaa!! Eiks toi oo aika noloo? Sääli et jonkun talous on noin heikko, no toiv ostat edes lapsillesi joululahjat voittotahoillas. Tosin en voi ymmärtää kuka on niin saatanan tyhmä että maksaa taljasta enemmän kuin mitä se on ostohetkellä sinulle maksanut, minä en ikinä maksaisi. No ilm ystäväsi ovat yhtä tyhmiä kuin sinä..

Vierailija
49/53 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taljoja on 20 ja jokaisesta saa 20 euroa voittoa. Myynti sähköpostilla, aikaa myyntitouhuun meni ehkä 20 minuuttia, Ikeassa matkoineen puoli tuntia. Ja taljat haettiin kotoa.

Mielestäni aika hyvä tuntipalkka ja pieni vaiva.

Minäkin kysyisin, kuka oikeastaan on tyhmä, se joka myy vai se, joka maksaa :) Tässä tapauksessa sitäpaitsi ostajat tiesivät tasan tarkkaan, mistä ja millä hinnalla taljat oli hankittu.

Koittakaan nyt vaan niellä kateutenne!

Vierailija
50/53 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 5.12.2010 9:16 (56/56)

Laitoin selvityspyynnöt noista parista trokarista eteenpäin

Menes nyt leipomaan vaikka joulutorttuja :)

Vierailija
51/53 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvinnyt elämästäni ilman ensimmäistäkään taljaa. Onko nää jotain trendijuttuja? Mua ei kyllä haittaa, jos joku rikastuu taljan myynnillä.

Vierailija
52/53 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taljoja on 20 ja jokaisesta saa 20 euroa voittoa. Myynti sähköpostilla, aikaa myyntitouhuun meni ehkä 20 minuuttia, Ikeassa matkoineen puoli tuntia. Ja taljat haettiin kotoa. Mielestäni aika hyvä tuntipalkka ja pieni vaiva. Minäkin kysyisin, kuka oikeastaan on tyhmä, se joka myy vai se, joka maksaa :) Tässä tapauksessa sitäpaitsi ostajat tiesivät tasan tarkkaan, mistä ja millä hinnalla taljat oli hankittu. Koittakaan nyt vaan niellä kateutenne!

Kovinpa arvostat ystäviäsi.

Vierailija
53/53 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvityspyynnön ihan netin kautta. He taas saavat viestin kirjoittajan selville ip-osoitteen perusteella, joka jää serverille muistiin. Ei siis kovin vaivalloista hommaa. Ja pienellä vaivalla jää rikollinen kiinni ja hänet saadaan vastuuseen.

Vierailija - 5.12.2010 9:16 (56/56) Laitoin selvityspyynnöt noista parista trokarista eteenpäin Menes nyt leipomaan vaikka joulutorttuja :)