Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jonka mielestä synnyttäminen ällöttävä

Vierailija
03.12.2010 |

kokemus, ei liene ihan sinut seksuaalisuutensa kanssa? Kyse siis ihan normaalista synnytyksestä ilman mitään ongelmia.

Mielestäni synnytys on kaikkea muuta kuin ällöttävää, vaikka on kipuja, pelkoja yms!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan voi rehellisesti sanoa, että "voi miten kaunis onkaan tuo venyvä, veren tahrima pillu tuossa paskalammikon vieressä" sori mutta hei haloo!

Minä en ikinä sanoisi alapäätäni pilluksi. Minun alapääni on kaunis ja tärkeä kapistus moneen tarkoitukseen, joista kaikista tärkein on lapsen synnyttäminen. Totta kai paikat venyvät synnyttettäessä, ihan kun suu venyy haukotellessa, silmät kostuvat itkiessä jne. Elämää se vain on ja KYLLÄ, synnyttävän naisen alapää on kaunis, koska se suorittaa yhtä maailman kauneimmista tehtävistä!

6

Vierailija
22/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä samasta värkistähän se lapsi tulee mistä on laitettu alulle. Rajoittuneesti seksuaalisuuden ajatellaan olevan yhtä kuin naiminen, vaikka siihen kuuluu paljon muutakin. Kuten itsensä hyväksyminen ja synnytyksen kokeminen luonnollisena asiana paskoineen kaikkineen. Epämiellyttävä ja ällöttäväksi koettu synnytys on suorassa yhteydessä omaan naiseutueen.

Hahaha :D :D Päivän vitsi!!!

Kyllä noi paskat, hiet, veret ja repeilevä pimppiliha on kaikkea muuta kuin seksuaalista minulle - Lapsi ja sen saaminen eivät ole seksuaalisia kokemuksia, enkä milloinkaan haluaisi ko. tilannetta seksualisoida. Kyllä minä silti hyväksyn itseni ja venyvän lihani luonnollisena seurauksena lapsensaamiselle. Ja hui: rakastelemmekin vielä mieheni kanssa ja onnistumme siinä loistavasti ilman että tarvitsisi miettiä paskoja ja hikiä ja niiden luonnollisuutta. Ehkä sä mietit _vähän_ liian pitkälle asioita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia sen kummemmin seksuaalisuuteni kuin synnytyksenkään kanssa, mutta enpä totisesti kokenut synnytyksiäni mitenkään seksuaalisina tapahtumina.

Vierailija
24/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisuus=seksi. Seksuaalisuus on vähän enemmän...

Suunniteltu sektio, joten en osaa sanoa muuta kuin että nopeasti sujui, ja ihana tyttö tuli maailmaan. Seksuaalisuuteni kanssa olen oikein sujut! Mutta en oikein ymmärrä mitä synnytyksellä on tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Synnytyshän on lopputulos seksistä eikä päinvastoin.

On mulla aivot ja osaan käyttää niitä. Enkä ole väittänyt viestissäni että seksi on sama kuin ihmisen seksuaalisuus. Väitin että synnytys on seksin lopputulos. Ymmärrän kyllä että seksuaalisuus on paljon laajempi käsite. Mutta voisitko sinä täsmentää mitä itse tarkoitat koska sinä yhdistät seksuaalisuuden synnyttämiseen. Synttäminen on biologinen tapahtuma, jonka hormoonit käynnistävät, nainen ponnistaa, lapsi syntyy, veri lentää. Pitääkö niitä eritteitä oikein rakastaa jotta voi kutsua itseään seksuaaliseksi olennoksi?

Vierailija
25/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytystä (siis itse pukertamista, ei syntymää) ja sanat olisivat ääripäissään kaunista/ihanaa ja ällöttävvää, niin kyllä se ällöttävän puolelle kääntyy, ehdottomasti.

Mun mielestä se synnytys itsessään on välttämätön paha ja oikestaan ihan todella ällöttävää puuhaa jossa on toisten armoilla alapää levällään jos jonkin sortin harjoittelijalle.

En tajua mitä tekemistä synnyttämisellä on seksuaalisuuden kanssa ellei sitten saa kicksejä siitä, että kätilö tunkee sormia sisääsi ja joku tikkaa alapäätä liian vähällä puudutusaineella ja verta ryöpsähtää kuin härän kurkusta kun tyyppi painelee vatsaa niin että silmissä kipunoi.

Vauvahan on tietenkin ihana.

Vierailija
26/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko väittänyt sen olevan vain i-h-a-n-a-a???

Sanoin että ihmetyttää miksi synnytys on joillekin pääosin vain ÄLLÖTTÄVÄÄ. Onhan se rankkaa joo, mutta miksi se hiki, paska ja veri nyt on niin kauhean kamala asia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi