Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jonka mielestä synnyttäminen ällöttävä

Vierailija
03.12.2010 |

kokemus, ei liene ihan sinut seksuaalisuutensa kanssa? Kyse siis ihan normaalista synnytyksestä ilman mitään ongelmia.

Mielestäni synnytys on kaikkea muuta kuin ällöttävää, vaikka on kipuja, pelkoja yms!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa ja ihanaa, vaikka minulla ei ole seksuaalisuuteni kanssa mitään ongelmia.

Vierailija
2/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kivut yms

sinun mielestäsi se voi olla kaikkea muuta, joku toinen voi olla toista mieltä.

oikeaa ja väärää tässäkään ei ole, se on erittäin henkilökohtainen kokemus, joten turha arvostella muiden ratkaisuja. vaikka oma se on se ainoa oikea, aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan sinut olen itseni ja seksuaalisuuteni kanssa ja olen synnyttänyt 3 kertaa. Joillakin synnytys on verta, hikeä, oksennusta ja paskaa. Jos se ei ole ällöttävää, niin ei mikään.

Vierailija
4/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt kuitenkaan ällöttävää ole!

kivaa ja ihanaa, vaikka minulla ei ole seksuaalisuuteni kanssa mitään ongelmia.

Vierailija
5/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä olisin haluannut mielelläni synnytykseni videolle, mutta se ei erinäisistä syistä onnistunut. Minusta on hassua, että niin monien naisten mielestä synnytyksen katsominen videolta olisi suunnilleen yököttävintä mitä elämässä voi tapahtua.

Vierailija
6/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. videot joissa alapää venyy vauvan tullessa ulos on niin etovia että on vaikea keksiä sanoja kuvaamaan.

Vierailija
7/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein puistattaa sen ajattelukin.Mm. siksi lapsiluku jäi yhteen

Vierailija
8/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kenenkään kaverin kuullut väittäneen että synnytys olisi kivaa ja ihanaa. Toisten seksuaalisuudesta on paha mennä väittämään, mutta oma tuntumani on että heilläkin on asiat kohtuullisen kunnossa.

provo?

Vierailija
9/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paskaa, enkeleiksikö te itsenne kuvittelette?

Jos nuo nousee synnytyksen pääasioiksi, niin jotain on pielessä!

Vierailija
10/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko väittänyt sen olevan vain i-h-a-n-a-a???

Sanoin että ihmetyttää miksi synnytys on joillekin pääosin vain ÄLLÖTTÄVÄÄ. Onhan se rankkaa joo, mutta miksi se hiki, paska ja veri nyt on niin kauhean kamala asia?

ap

en ole kenenkään kaverin kuullut väittäneen että synnytys olisi kivaa ja ihanaa. Toisten seksuaalisuudesta on paha mennä väittämään, mutta oma tuntumani on että heilläkin on asiat kohtuullisen kunnossa.

provo?

Vierailija
11/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä synnyttäminen on toki luonnollinen ja ihana asia ja kerran sen kokeneena sanon että kyllä olen ylpeä kokemuksesta. Mutta en todellakaan haluaisi alapäätäni tuossa tilanteessa kuvattavan enkä ikinä haluaisi katsoa videolta sitä. On se sen verran "ällöttävää" vaikka hieno asia onkin. Tuskin kukaan voi rehellisesti sanoa, että "voi miten kaunis onkaan tuo venyvä, veren tahrima pillu tuossa paskalammikon vieressä" sori mutta hei haloo!

Vierailija
12/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paskaa, enkeleiksikö te itsenne kuvittelette? Jos nuo nousee synnytyksen pääasioiksi, niin jotain on pielessä!

Mitkä nuo?

Vierailija
13/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se vissiin luonnollista ja maanläheistä. Ihan niin kuin kaikki kipu ja eritteetkin ovat ihan luonnollisia. Ihaniksi en niitä nyt lähtisi luonnehtimaan.

Mahtaako olla ap:llä viellä joku hormoonihurmos päällä? Silloin tuntuu olevan ihan yleistä, että selittää naapurin Raunollekin kuinka oltiin 8cm auki ja kuinka alapäätä kursittiin sitten monta tuntia... Yöks sanon minä, vaikka asiat onkin ihan luonnollisia.

Niin ja seksuaalisuuden kanssa en koe tällä asialla olevan mitään merkitystä. Seksi oli suoraan sanottuna aika kaukana ajatuksista siinä vaiheessa kun synnytettiin (hmm. olisinko kuitenkin rajoittunut?)

Vierailija
14/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus muut 'ällötykset'

Vierailija
15/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei synnyttäminen ällöttävää ole. Se on tuskallista, kauheaa, pelottavaa, voimat vievää, sotkuista, vaarallista, epävarmaa ja vastuullista. Sen aikana voi myös oksettaa ja kuvottaa, mutta en silti kuvaisi synnytystä kokonaisuudessaan tai itsessään kuvottavaksi, oksettavaksi tai ällöttäväksi. Ne tarkoittavat aivat eri asioita.

Sitä en tiedä, mitä tällä on tekemistä seksuaalisuuden kanssa. En usko, että mitään.

Vierailija
16/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä, mitä tällä on tekemistä seksuaalisuuden kanssa. En usko, että mitään.

Vierailija
17/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä samasta värkistähän se lapsi tulee mistä on laitettu alulle. Rajoittuneesti seksuaalisuuden ajatellaan olevan yhtä kuin naiminen, vaikka siihen kuuluu paljon muutakin. Kuten itsensä hyväksyminen ja synnytyksen kokeminen luonnollisena asiana paskoineen kaikkineen. Epämiellyttävä ja ällöttäväksi koettu synnytys on suorassa yhteydessä omaan naiseutueen.

onhan se vissiin luonnollista ja maanläheistä. Ihan niin kuin kaikki kipu ja eritteetkin ovat ihan luonnollisia. Ihaniksi en niitä nyt lähtisi luonnehtimaan.

Mahtaako olla ap:llä viellä joku hormoonihurmos päällä? Silloin tuntuu olevan ihan yleistä, että selittää naapurin Raunollekin kuinka oltiin 8cm auki ja kuinka alapäätä kursittiin sitten monta tuntia... Yöks sanon minä, vaikka asiat onkin ihan luonnollisia.

Niin ja seksuaalisuuden kanssa en koe tällä asialla olevan mitään merkitystä. Seksi oli suoraan sanottuna aika kaukana ajatuksista siinä vaiheessa kun synnytettiin (hmm. olisinko kuitenkin rajoittunut?)

Vierailija
18/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu sektio, joten en osaa sanoa muuta kuin että nopeasti sujui, ja ihana tyttö tuli maailmaan. Seksuaalisuuteni kanssa olen oikein sujut! Mutta en oikein ymmärrä mitä synnytyksellä on tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Synnytyshän on lopputulos seksistä eikä päinvastoin.

Vierailija
19/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voi olla ongelmia seksuaalisuuteni kanssa, ainakin olen estynyt ja rajoittunut. En ole kovin sinut itseni kanssa. Mutta.

Synnyttäminen on mahtavaa. Eka synnytys oli vaikeampi, mutta kaksi jälkimmäistä on olleet ihania kokemuksia. Upeita. Mulla on suorastaan synnytyskuume välillä :D vaikka vauva onkin vasta 10kk. Raskausaikaa ei ole ikävä eikä oikeastaan pikkuvauva-aikaa muutenkaan, mutta synnytyksen voisin kokea taas uudestaan.

Vierailija
20/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisuus=seksi.

Seksuaalisuus on vähän enemmän...

Suunniteltu sektio, joten en osaa sanoa muuta kuin että nopeasti sujui, ja ihana tyttö tuli maailmaan. Seksuaalisuuteni kanssa olen oikein sujut! Mutta en oikein ymmärrä mitä synnytyksellä on tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Synnytyshän on lopputulos seksistä eikä päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi