Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ihmisistä, joiden ruokavalioon ei kuulu paljon yhtään kasviksia?

Vierailija
03.12.2010 |

Ei keitettynä, salaattina, tuoreena eikä kovin paljon muutenkaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan käyttänyt kasviksia ja penskat, penteleet, seurasivat isänsä esimerkkiä, mitä nyt porkkanoita napostelivat kun minä pakotin. Sitten minä kyllästyin perheen jatkuvaan marmatukseen ja aloin tehdä ruokaa ihan itselleni vaan; jos ei sienet ja kasvikset kelpaa niin saavat muut olla ilman.

No, ruoka olikin ihan hyvää, ja pian kaikki söivät lähes kaikkea. Mies kävi vuosi sitten terveystarkastuksessa, jossa ilmeni korkeahko kolesteroli. Mies päättikin hoitaa sitä ruokavaliolla, ja innostui minun salaateistani. Nyt hän tuntee voivansa paljon paremmin ja on onnellinen kun saa kotona niin hyvää ruokaa (minä kokkaan useimmin, koska mies ei itse hallitse kasvisruokia, ja minä en hänen lihapöperöitään välitä kovin usein syödä).

Ja mitä ajattelen ihmisistä jotka eivät syö kasviksia? Ajattelen varmaan, ettei kukaan ole näyttänyt heille miten hyvää ruokaa kasviksista saa. Sellaiset jotka sitten ovat ihan periaatteesta syömättä ajattelen samaan kastiin kuin ne jotka eivät periaattesta lue kirjoja, tai jotka tupakoivat koska äiti kielsi - eli wt.

Vierailija
22/22 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kuin he eivät istu minun ruokapöytäni ääressä tai minä heidän. Itse kun en sisällytä ruokavaliooni juurikaan leipää, pastaa, riisiä, makaronia tai perunaa niin ongelmia voisi edellä mainitussa tilanteessa syntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan