Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisin tulla vahingossa raskaaksi

Vierailija
02.12.2010 |

Olen miettinyt että jos tulisin vahingossa raskaaksi niin varmaan sittenkin pitäisin lapsen. Olen leikkinyt ajatuksella ja se tuntuu mukavalta:) Elämä muuttuisi ihan itsestään. Varmaan mentäisiin naimisiin ja voisin ajatella ihan uusia vaaleanpunaisia asioita enkä stressaavaa duunia ja uraputkea. Oikeasti olen tyytyväinen elämääni näin eikä minulla ole ollut lastenhankinta mielessä. Mutta jos tulisin VAHINGOSSA raskaaksi se olisi eri asia... Kumma juttu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla alkusysäys vauvapohdinnoille... No, toivottavasti raskaudut "vahingossa" ja teistä tulee onnellisia! :)

Vierailija
2/4 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä hirvittää ajatus että nyt alkaisin tekemään lapsia! Ja muiden lapset ei edelleenkään ole yhtään söpöjä mun silmissä. Mutta oma voisi olla eri asia...jos se tulisi vahingossa niin se olis tavallaan kohtalon määräämää. Onko muilla kokemuksia miten vauvakuume on alkanut?

ap

Taitaa olla alkusysäys vauvapohdinnoille... No, toivottavasti raskaudut "vahingossa" ja teistä tulee onnellisia! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä hirvittää ajatus että nyt alkaisin tekemään lapsia! Ja muiden lapset ei edelleenkään ole yhtään söpöjä mun silmissä. Mutta oma voisi olla eri asia...jos se tulisi vahingossa niin se olis tavallaan kohtalon määräämää. Onko muilla kokemuksia miten vauvakuume on alkanut?

ap

Toisten lapsista ei välttämättä ikinä tulekaan söpöjä sinun silmissäsi, mutta omia lapsia tulet todennäköisesti rakastamaan ja ihailemaan kovasti!

Minä en kokenut minkäänlaista vauvakuumetta ennenkuin olin synnyttänyt esikoiseni. Toka tulikin sitten heti perään pienellä ikäerolla :)

Vierailija
4/4 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei lämmennyt moneen kuukauteen ja sitten kun oli valmis tehtiinkin vauvaa kuin pienet kanit:D Pelottihan se mutta olin valmis ja nyt taasen minulla samat ajatukset kuin ap:lla voisin ihan hyvin tulla vahingossa raskaaksi, ei olisi katastrofi ollenkaan. Kummallista, muuten ei olisi rohkeutta alkaa siihen hommaan.