Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulee melkein paineita sukupuolesta!

Vierailija
02.12.2010 |

Leikkimielisesti kuitenkin, ettei joku av-mamma hermostu.

Meillä on kaksi poikaa ja odotan kolmatta lasta. Anoppi, mummoni, mieheni mummo, serkut, naapurit, kylänmiehet, melkein kaikki kysyvät joka kohtaamisella, että jokos tiedät sukupuolen, onhan se tyttö!!!!

Yksi onnitteli raskaudesta ja toka lause oli "toivottavasti saat tytön, eikö niin että toivot tyttöä?"

Vain vanhempani ja sisarukseni antavat aiheen olla, he eivät juttele sukupuolesta. Kaikki muut sukulaiset ja ystävät kyselevät tytön perään.

Jos vauva onkin poika, saanko sitten onnittelujen sijaan osanotto-toivotuksia ja voivotteluja? :D

Kokemuksia mammoilta joilla ekat lapset on sama sorttia ja odotatte/odotitte kolmatta lasta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tollasta se oli ku olin vastaavassa tilanteessa. IHAN kaikki kerto mulle miten ihanaa olis ku meille tulis tyttö. Sitten ku tyttö syntyi niin vaaleanpunaisia onnitteluja tulvi ovista ja ikkunoista ihan eritahtiin ku esim keskimmäisen syntymän jälkeen.

Vieläkin kun nuorin on jo pian vuoden niin jotkut uudet tuttavuudet taikka ihan vaan lehtimyyjät saattaa huokasta kuinka IHANAA se mahtoi olla kun tuli tyttö poikien jatkoksi...

mä en suhtaudu tähän sukupuoliasiaan kovin dramaattisesti. Mun pojat on niin ihania ja mä oon niihin niin rakastunu että tiesin kyllä että kolmaskin vauva saa samat tunteet mussa syttymään. Vaikka olis sitten ollut mimmonen tuhinapossu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla