Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin taas dieetit vaihtoon -ohjelmaa ja jälleen kerran ihmettelen

Vierailija
02.12.2010 |

että miten nuo sairaalloisen lihavat lihoo aina vaan. Siis sellaisetkin, ketkä eivät pääse itse edes sitä ruokaa hakemaan. Kuka ja miksi kantavat ruokaa sairaalloisen lihavalle ihmiselle??? Ne avustajatko, ketkä pesevät ja pukevat tämän ihmisen vai joku läheinen kuka ei tajua, että tekee hallaa tälle lihavalle antamalla lisää roskaruokaa.

En ymmärrä. Enkä ymmärrä sitäkään miten joku ylipäätään voi syödä itsensä niin lihavaksi. Eikö jo esim. 10 lihotun kilon jälkeen kilkata missään, että pitäisi tehdä jotain ja lopettaa lihominen.

Itse jos olen lihonut kilon-pari, niin otan heti kurinpalautuksen ja olen jonkin aikaa normaalia tiukemmalla ruokavaliolla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tuputtavat lapsilleen ruokaa ja passaavat. Tässä jaksossa naisen äiti laittoi iiisoja annoksia ja lorautteli kermoja joukkoon.

Yhdessä toisessa ohjelmasarjassa lihavan nuorenmiehen äiti haki hamppareita yms ja tuputti ruokaa. Kuljetti ruokia salaa sairaalaankin kun poika oli siellä laihtumassa.

Monesti siis äidit tarvitsisivat terapiaa enemmän kuin lihavat lapset.

Vierailija
2/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa läheisensä tuomaan ruokaa, esim. uhkailemalla itsemurhalla tai syyllistämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, monta kertaa on tullut mieleen että nyt pitäisi tehdä jotakin. Ja yritän kyllä, koko ajan, mutta en vaan pysty.

Olen kyllä aikaisemmin pystynyt, useammankin kerran, karistamaan kaikki ylikiloni, mutta vaikka olen tehnyt sen hitaasti (tyyliin kilo kuussa) ja ollut tekevinäni elämäntaparemonttia, niin ennemmin tai myöhemmin on mennyt täysin plörinäksi ja kilot tulleet nopeasti tai hitaasti takaisin, mutta takaisin kuitenkin.

Mä kyllä luulen, että mulla on jonkinlainen syömishäiriö, suhteeni ruokaan on lapsuuden jälkeen aina ollut viha-rakkaus-suhde, enkä osaa päästä siitä irti, luulen ettei se ole mulle mahdollistakaan.

Jotain tällaista varmaan noilla ylilihavillakin?

Vierailija
4/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin anorektisen laihoja ihmisiä kyseisessä ohjelmassa. Minusta molemmilla ääritapauksilla on suuria ongelmia kehonkuvansa kanssa ja molemmat tarvitsevat tukea oikean ruokailurytmin löytämiseen. Ihmettelen, miksi kauhistellaan ja nähdään vain nuo ylipainoiset, kun ohjelman ideana on herätellä molempia ääripäitä.

Vierailija
5/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samalla pysäyttävää. Lihavuuteen voi todella kuolla.

Vierailija
6/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava itsekuri sinulla. Onhan se upea tunne, kun voi nostaa itsensä muita paremmaksi, onhan?

Ei sinua ihmetytä yhtään ne langanlaihat alipainoiset ihmiset? Toisaalta hehän harrastavat samaa itsekuria kuin sinäkin.

Herranen aika, antaisitte ihmisten olla sellaisia kuin he ovat kiloineen ja iloineen. Mitä se on keneltäkään muulta pois.

Vierailija
7/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös avustajat antaa.

mulla ei ainakaan auta, vaikka kilkattaakin, välillä saa itseään niskasta kiinni, välillä ei millään.

T: jojo

Vierailija
8/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse olen lihonut vuodessa vähän yli 15 kg ja kyllä, monta kertaa on tullut mieleen että nyt pitäisi tehdä jotakin. Ja yritän kyllä, koko ajan, mutta en vaan pysty.

Olen kyllä aikaisemmin pystynyt, useammankin kerran, karistamaan kaikki ylikiloni, mutta vaikka olen tehnyt sen hitaasti (tyyliin kilo kuussa) ja ollut tekevinäni elämäntaparemonttia, niin ennemmin tai myöhemmin on mennyt täysin plörinäksi ja kilot tulleet nopeasti tai hitaasti takaisin, mutta takaisin kuitenkin.

Mä kyllä luulen, että mulla on jonkinlainen syömishäiriö, suhteeni ruokaan on lapsuuden jälkeen aina ollut viha-rakkaus-suhde, enkä osaa päästä siitä irti, luulen ettei se ole mulle mahdollistakaan.

Jotain tällaista varmaan noilla ylilihavillakin?

Vierailija
9/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee itsarin? Samaa mietin kuin ap että kuka tolla kantaa ruokaa. Siinä vaiheessa kun pystyy jo kääntymään ja liikkumaan itse, luulis että olis jo tottunut toisenlaiseen meininkiin.

Vierailija
10/10 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä toisessa ohjelmasarjassa lihavan nuorenmiehen äiti haki hamppareita yms ja tuputti ruokaa. Kuljetti ruokia salaa sairaalaankin kun poika oli siellä laihtumassa.

Monesti siis äidit tarvitsisivat terapiaa enemmän kuin lihavat lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi