Voisko Ikean lampaantaljarysyssä ollut AV-mamma tulla kertomaan,
Kommentit (32)
Menin Ikeaan ihan muuten vaan. En tiennyt mistään lampaantaljoista. Sitten yhdellä käytävällä tuli vastaan hirveä ruuhka ja siellähän niitä oli... heti menivät kun lisää tuotiin. Pujottelin ohi naureskellen. Kassa nainen ihmetteli ostoksiani, että enkö ostanut lampaantaljaa. Olin kuulemma päivän toinen asiakas joka ei ostanut. Bussipysäkillä vanhempi nainen, kassissaan useampi talja, katseli rattaissa nököttänyttä lastani säälien ja totesi 'kyllä olisi hyvä olla pienellä talja pepun alla'. Huvittavaa koko homma.
Menin Ikeaan ihan muuten vaan. En tiennyt mistään lampaantaljoista. Sitten yhdellä käytävällä tuli vastaan hirveä ruuhka ja siellähän niitä oli... heti menivät kun lisää tuotiin. Pujottelin ohi naureskellen. Kassa nainen ihmetteli ostoksiani, että enkö ostanut lampaantaljaa. Olin kuulemma päivän toinen asiakas joka ei ostanut. Bussipysäkillä vanhempi nainen, kassissaan useampi talja, katseli rattaissa nököttänyttä lastani säälien ja totesi 'kyllä olisi hyvä olla pienellä talja pepun alla'. Huvittavaa koko homma.
Kas kun ei tarjoutunut myymään sulle, hyvään hintaan tietenkin. :D
Yhtäkkiä eteen tuotiin trukkikuormallinen lampaantaljoja. Kauhea ryysis alkoi ja mua nauratti.
Sieltä välistä kuitenkin neljä nappasin ja lähdin äkkiä pois. Hullua menoa oli.
Jälkeenpäin vasta mietin että kävipä hyvä tuuri kun olen halunnut noita lisää ostaa enkä ole raskinnut, kaksi oli ennestään.
Laitoin keittiön tuoleihin pehmusteiksi, tuo ihanaa joulufiilistä maalaiskeittiöömme.
Pesu onnistuu 40 asteessa.
ostoskärryn täydeltä siellä jotkut niitä hamstrasivat ja kai siellä jokunen tappelukin niistä tuli, kun muutaman puolikkaan taljan näin ;)
Itsekin olin ollut aikeissa ostaa taljan, mutta eipä niitä meille asti riittänyt, kun lasten kanssa en uskaltanut ryysikseen mennä.
vaan pokal-laseja ja billyä olkkariin. Mutta kun mä näin ne valkoiset läjät siellä, mä tajusin, että haluan ostaa kaikille kummilapsille ja omilleni taljat. Ja sit siinä tuli äkkiä mieleen että mä ompelen neljä taljaa yhteen ja teen olkkariin lammasmaton. Mun oli PAKKO saada siis yheksän taljaa ja sit ku mä olin kaapannu ne yheksän, ajattelin et hitto, otan vielä yhden, ja se oli viimenen siinä pinossa, joku eukko juoksi sitä kohti ja mä repäisin sen taljan sen nenän edestä... se alkoi huutaa ja mä pidin taljasta ja se alkoi repiä sitä ja lopulta mun hiuksia, kaks vartijaa tuli siihen ja ne paino sen naisen maahan ja mä juoksin kassoille.
vaan pokal-laseja ja billyä olkkariin. Mutta kun mä näin ne valkoiset läjät siellä, mä tajusin, että haluan ostaa kaikille kummilapsille ja omilleni taljat. Ja sit siinä tuli äkkiä mieleen että mä ompelen neljä taljaa yhteen ja teen olkkariin lammasmaton. Mun oli PAKKO saada siis yheksän taljaa ja sit ku mä olin kaapannu ne yheksän, ajattelin et hitto, otan vielä yhden, ja se oli viimenen siinä pinossa, joku eukko juoksi sitä kohti ja mä repäisin sen taljan sen nenän edestä... se alkoi huutaa ja mä pidin taljasta ja se alkoi repiä sitä ja lopulta mun hiuksia, kaks vartijaa tuli siihen ja ne paino sen naisen maahan ja mä juoksin kassoille.
Joku olikin justiinsa löytänyt ullakoltaan lampaantaljamattoja, ja joku toinen ihan vain myi tuollaisia ikean taljojen näköisiä.. mahtaa olla vielä jossain muuallakin kumminkaimalle joululahjaksi ostettuja myynnissä.
ja kuinka moni oikeasti tarvitsi ;-D
Nyt niitä voi ostaa Huuto.netistä 25-50 euron hintaan! :D
ja kuinka moni oikeasti tarvitsi ;-D
kukaan ikean työntekijä tulee asiasta kertomaan, kun yhdessäkin asiaa käsittelevässä keskustelussa noita taljoja kehui "ikean työntekijä, jolla 14 taljaa". Eli onko noita taljoja päätynyt edes asiakkaille myyntiin tuota 3500 kappaletta vai ovatko työntekijät ensin hamstranneet omansa pois..