Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi olla pieni ihottumaläntti, joka on ollut iholla VUODEN?

Vierailija
02.12.2010 |

Huomasin noin 5 mm läpimitaltaan olevan, kutiavan ja punertavan ihottuman rinnan ja kainalon välimaastossa vuosi sitten. Kutina hellitti ja unohdin asian puoleksi vuodeksi. Silloin huomasin, että iholla on edelleen samankokoinen läntti, joka ei enää punoittanut.

Sitten unohdin asian taas puoleksi vuodeksi, kunnes viikko sitten taas huomasin läntin. Se oli punainen, mutta punaisuus on taas vähentynyt viikossa selvästi.

Mikä ihme tuo on, ja miksi se ei häviä??? Läntin koko ei ole muuttunut. Voiko olla syöpää tms. vakavaa? Rintasyöpää minulla ei ainakaan pitäisi olla, koska vasta on ihan muusta syystä kuvattu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä yritettiin hoitaa vaikka millä voiteilla, hydrokortisonilla, hiivavoiteilla ja perusvoiteilla, muttei se parantunut, kutisi vaihtelevasti ja punoitti selvästi.

Samoihin aikoihin miehellä oli outoja oireita nivelissä. Pitkällisen diagoosivaiheen jälkeen tulokseksi saatiin nivelpsori, jonka ainoa iho-oire se rintalaikku oli ollut.

Nyt hyvin paljon reumalääkitystä muistuttavalla pilleriyhdistelmällä kivut ovat hävinneet ja ihottuma myös ilman mitään voidetta.

Minun miehellä kanssa kädessä ollut vuoden pari 2-3cm halkaisiljaltaan oleva ihottumaläiskä, joka punoittaa/hilseilee ja joskus vetistää. Välillä parempi, sitten taas pahenee. Miehellä myös selkävaivoja, joihin ei ole löytynyt syytä. Myös vatsavaivoja. Minulla käynyt kanssa mielessä tuo nivelpsori. Miten niveloireet oireilivat miehelläsi? Millaisilla tutkimuksilla selvisi nivelpsori- diagnoosi?

-M-

Vierailija
2/6 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä yritettiin hoitaa vaikka millä voiteilla, hydrokortisonilla, hiivavoiteilla ja perusvoiteilla, muttei se parantunut, kutisi vaihtelevasti ja punoitti selvästi. Samoihin aikoihin miehellä oli outoja oireita nivelissä. Pitkällisen diagoosivaiheen jälkeen tulokseksi saatiin nivelpsori, jonka ainoa iho-oire se rintalaikku oli ollut. Nyt hyvin paljon reumalääkitystä muistuttavalla pilleriyhdistelmällä kivut ovat hävinneet ja ihottuma myös ilman mitään voidetta.

Minun miehellä kanssa kädessä ollut vuoden pari 2-3cm halkaisiljaltaan oleva ihottumaläiskä, joka punoittaa/hilseilee ja joskus vetistää. Välillä parempi, sitten taas pahenee. Miehellä myös selkävaivoja, joihin ei ole löytynyt syytä. Myös vatsavaivoja. Minulla käynyt kanssa mielessä tuo nivelpsori. Miten niveloireet oireilivat miehelläsi? Millaisilla tutkimuksilla selvisi nivelpsori- diagnoosi? -M-

missään verikokeissa ei ollut mitään poikkeavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tollanen niskassa. Kortisonivoide autto hetkellisesti. Kesti monta vuotta mutta nyt ei oo pitkään aikaan vaivannu

Vierailija
4/6 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä yritettiin hoitaa vaikka millä voiteilla, hydrokortisonilla, hiivavoiteilla ja perusvoiteilla, muttei se parantunut, kutisi vaihtelevasti ja punoitti selvästi.

Samoihin aikoihin miehellä oli outoja oireita nivelissä. Pitkällisen diagoosivaiheen jälkeen tulokseksi saatiin nivelpsori, jonka ainoa iho-oire se rintalaikku oli ollut.

Nyt hyvin paljon reumalääkitystä muistuttavalla pilleriyhdistelmällä kivut ovat hävinneet ja ihottuma myös ilman mitään voidetta.

Vierailija
5/6 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on vieläkin, diagnoosista aikaa 25 v.

Vierailija
6/6 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma ihottumaläntti olkavarressa. Leikkautin sen yksityisellä pois, kun se väliin kutisi ja ärsytti siinä.