Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen 16 vuotta lähettänyt joulukortit miehen suvulle

Vierailija
02.12.2010 |

tänä vuonna en aio enää lähettää. Olen jotenkin väsynyt niihin. Mies saa hoitaa sen homman itse jos haluaa ja muistaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettänyt joulukortteja. Enkä oikeastaan koskaan muille kuin kaikkein lähimmille. En ymmärrä, miksi tuollaisestakin asiasta tarvii stressata ja kuvitella että toi olis joku pakko, vaikka ei halua.

Vierailija
2/3 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettänyt joulukortteja. Enkä oikeastaan koskaan muille kuin kaikkein lähimmille. En ymmärrä, miksi tuollaisestakin asiasta tarvii stressata ja kuvitella että toi olis joku pakko, vaikka ei halua.

Varmaan siksi, että yhteen aikaan musta oli kivaa saada joulukortteja ja oli kivaa laittaa niitä jääkaapinoveen tai jonnekin jouluiseksi koristeeksi.

Mutta ihmiset lähettivät niitä niin huonosti, että multa meni ihan fiilarit. Mitä mä turhaan toisille lähettelen kun mua ei sitten kukaan muista. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on ahdistavaa, kun jotkut sellaiset ihmiset,jotka eivät oikeasti välitä yhtään toisista ihmisistä, lähettävät joulukortteja. Jos ei muuten osaa olla kiva toisille ihmisille, ei kortilla ole mitään virkaa. Jos taas olet kiva ihminen, kaikki tietävät muutenkin, että toivot heille kaikkea hyvää. Teeskentelijät jättäköön korttinsa kauppaan. Miehesihän voi nyt vaikka soittaa puhelun omille sukulaisilleen ja taatusti ovat ilahtuneempia kuin mitään sanomaton "Hyvää joulua ja onnelista uutta vuotta"-kortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä