Kuinka usein hiustenleikkaus pitkille hiuksille?
Tässä mietin kuinka usein sitä oikein sinne hiustenleikkaukseen tai oikeastaan latvojen tasoittamiseen kannattaisi mennä ? Ettei kasvatusprojekti kärsi mutta silti ei veny liikaa ja tule sellaiset hiukset jotka latvaa myöten ovat ihan jostain kohtaa pitkät ja jostain kohtaa taas lyhyemmät kun kauan kasvattaa leikkaamatta niistä tulee sellaiset.
Kommentit (6)
noin 10 senttiä kerrallaan. Tukka kasvaa kuin horsma. Joku kasvuhäiriö varmaankin. Muutenkin olen aika karvainen.
ihan näin parturikampaajana suosittelisin käymään 3-4 viikon välein, jotta huonot latvat pysyvät poissa. vähintään 6 viikon välein! ja kerran kuussa suosittelisin pitkille hiuksille syvä/tehohoitoa, joka kosteuttaa ja ravitsee hiusta. ihan marketista löytyy hyviä tuotteita.
jos malli on ihan suora niin kerran vuodessa riittää, silloin sit otetan pois noin 5-10 senttiä sen mukaan, miten kulunutta latva on. Jos on joku muu kuin suora malli, esim monien kadehtima jenniferaniston, niin sitä on leikattava yhtä usein kuin lyhyttäkin tukkaa, muuten malli ei pysy.
On pitkät suorat hiukset. Yleensä parturi ei leikkaa kuin 1-2 senttiä pois.
Mulla on suora hiukan sivuilta rikottu, mutta hiuksissani taitaa olla joku vika koska jos pitäisin vuoden tauon ne kasvaisivat "hiiren häntää" kovastikin, ehkä liikaa värjännyt niitä vaaleiksi?
Jos viitisin ja olis varaa, niin voisin käydä kolme tai neljä. Mulla on kerroksittain leikattu, pitkä tukka. Ja kampaajakin sanoi, että kaksi kertaa vuodessa riittää.