Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko itselleni luvan romahtaa henkisesti jo tänään vai vasta 10.12?

Vierailija
02.12.2010 |

10.12 olisi kaikki sovitut velvollisuudet hoidettuna ja voisin hakeutua päivystyksen kautta psykiatriselle osastolle hoitoon.

Teenkö väärin jos hakeudun päivystykseen jo tänään, joudun suljetulle ja jätän sovitut velvollisuuteni hoitamatta?

Viikonlopuksi oli mm. sovittu lasten kanssa, että tulen heitä tapaamaan ja ensi viikoksi erilaisia vapaaehtoistoiminnan juttuja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntoni, muuttaa johonkin mt-ongelmaisten hoitokotiin, jossa ainoa velvollisuuteni olis siivota oma huone 1 krt viikko.

Vapautuisin elatusmaksuista, huoltajuudesta, opintolainoista ja muista veloistani ja omistamani materian taakasta.

Kertokaa paras ja nopein keino vapauttaa itsensä vastuusta ja velvollisuuksista.

Vierailija
22/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntoni, muuttaa johonkin mt-ongelmaisten hoitokotiin, jossa ainoa velvollisuuteni olis siivota oma huone 1 krt viikko.

Vapautuisin elatusmaksuista, huoltajuudesta, opintolainoista ja muista veloistani ja omistamani materian taakasta.

Kertokaa paras ja nopein keino vapauttaa itsensä vastuusta ja velvollisuuksista.

mutta ajattele sitten noin, jos se sua helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jonnekin hoitokotiin, missä ei tarvitse itse tehdä mitään eikä ole velvollisuuksia eikä sen paremmin oikeuksiakaan.

Haluan heittäytyä täysin syyntakeettomaksi, mutten viitsisi esim. tuikata mun kämppää tuleen tai tehdä jotain muuta rikollista.

Olisko mitään helpompaa keinoa?

Vierailija
24/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

irti kaikesta, joka rasittaa vähänkin. Ei kun hakeudut vaan nyt hoitoon!

Lasten tapaamisen ja muut vapaaehtoistyöt on nyt vaan tekosyy.

Vierailija
25/26 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin paremmalle tuulelle kun kävelin tänne tien toiselle puolelle ja kakaroiden huutoa kuuntelemaan.

Huomenna voi taas päivän maata sängyssä ja pohtia lähtiskö tekemään elämästään jännittävämpää ja menis perjantai-illaksi päivystykseen istumaan ja hakemaan lähetettä pöpilään.

Vierailija
26/26 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi toimeentulotukea hakiessa ja senkin haen kirjallisena. Ei mun tartte kommunikoida kenenkään kanssa kun kakarat on isällä ja invalidi-mt-ongelmainen jätetään yksin selviämään miten haluaa.

Lääkärillekin haistatin keskiviikkona vitut, kun se ei kirjottanut mulle lisää saikkua, niin eipä tartte olla sit senkään kans tekemisissä.

Voisin maata 2kk kuolleena kämpässäni ja sittenkin ainoastaan vuokranantaja ihmettelis et miksi vuokrat on maksamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän