Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuneisuushäiriöiset, miten teitä hoidetaan?

Vierailija
02.12.2010 |

Olen käyttänyt pari vuotta Cipralexia ahdistukseen ja masennukseen ja nyt tuntuu että olo on taas huonontunut. Rintaa painaa hirveästi ja on vaikea keskittyä, varsinkin kun on lasten kanssa kotona. Kiinnostaisi tietää, millaista lääkitystä muilla on ja onko joku kenties saanut apua terapiasta ja miten on terapiaan päässyt (Kelan korvaamaan).

Minulla ei ole varsinaisia paniikkikohtauksia vaan kokoaikaista pahoinvointia joka tuntuu ahdistavana ja puristavana olona ja jännitystiloina.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistusten takana on traumaperäinen stressihäiriö= vakava tapahtuma, jonka yli en ole päässyt ja se on kroonistumassa. Aikaa kulunut 5v. Tarvitsisin pitkäaikaista psykoterapiaa kuulemma, mutta mietin kauheasti pystynkö alkamaan siihen jos nyt edes saisin myönteisen päätöksen. En ole hakenut.

Vierailija
22/23 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itselläni auttanut juuri cipralex hyvin. Missään keskusteluissa en ole ollut, enkä niitä kaivannutkaan. Taitaa olla aika yksilöllistä. Lääkkeen annostustahan voidaan muuttaa myös tilanteen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole ainoa. Minulla todella paha ahdistus ja masennus myös. Tuntuu että tulen hulluksi. Lääkityksenä cipralex 20 mg, ei auta vaan kohtauksia tulee silti välillä. Viime viikonloppuna juuri olin ahdistuskohtauksen takia päivystyksessä. Kamala vaiva.

Mitä te muut olette todenneet auttavan ahdistukseen? Millaisia nuo mielikuvaharjoitukset on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi