Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perityykö sydänsairaudet? Molemmat vanhempani saaneet rajuja

Vierailija
02.12.2010 |

oikein sairaalahoitoa vaativia infarkteja.Alan epäillä että itsekin tulen vielä saamaan sellaisen ja kuolemaan siihen ennen 50v ikävuotta.Teen vaativaa työtä,en aina nuku tarpeeksi jne.Vaadinko itseltäni liikaa..olen nyt 42v.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein sairaalahoitoa vaativia infarkteja.Alan epäillä että itsekin tulen vielä saamaan sellaisen ja kuolemaan siihen ennen 50v ikävuotta.Teen vaativaa työtä,en aina nuku tarpeeksi jne.Vaadinko itseltäni liikaa..olen nyt 42v.

joka siis on useimpien keski-ikaisten infarkiten takana, on ainakin vahvasti perinnollinen. Ja muuten tiedoksi sulle ap etta kaikki todetut infarktit vaatii "oikein sairaalahoitoa". Ja kylla, voit vaikuttaa siihen milloin eka infarktisi tulee elintavoillasi. Lisaksi kannattaa kysya laakarilta olisiko miniaspiriinista ja/tai statiineista sinulle hyotya.

Vierailija
2/3 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ädillä on ollut kaksi infarktia, isällä ei vielä yhtään. Isän isä kuoli nuorena sydäninfarktiin. Mun miehen äidin puolen suvussa on kaikilla sepelvaltimotauti ja mun miehellä myös, ohitusleikkaus tehtiin alle 50-vuotiaana. Meidän lapsilla on aika huonot perintötekijät tuon asian suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti alle 60vuotiaana.Epäilen itsekin saavani koska olen aika vaativa luonne,tulistun helpolla ja teen kolmivuorotyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi