hei USAssa käyneet/ siellä asuvat vanhemmat...
Mitä olette jääneet sieltä kaipaamaan enkä tarkoita kauniita&edullisia vaatteita vaan mitä toisitte Suomeen (mitä sieltä saa ja täältä ei)? Siis esim. lapsille tarkoitettuja kurkkukivun "poistajia" tms.
Olen sinne menossa kylään ja aika on todella rajallinen --> olisi hyvä etukäteen tietää mitä hakea :)
Kommentit (7)
Sellaiset jarrusukat, joita saa esim. Cap:stä. Ovat halpoja. Mutta suä kiinnosti muut asiat kuin vaatteet?
niitä toisin suomeen lahjaksi tuttavien lapsille.
aika kivoja ja sellaisia vain en ole nähnyt.
suomesta tuotava kama on aika kallista. Muumi lelut ihania, mutta kun muumia ei oikein nähdä, niin se on vain ylihintaista krääsää.
Minä haluaisin joitakin aarikan puu-kaulakoruja. Marimekon poytäkoristeita.
Jos olet tänne tulossa, niin osta täältä joulukoristeita.
Arabian astiastot on ihania, mutta ylihintaisia siihen verrattuna mitä täällä sillä samalla rahalla saisi.
Talvi ei ole täällä tarpeeksi kylmä, jotta tulisi edes käytettyä suomalaisia ylilämpimiä vaatteita
ja remix karkkipussia ja niitä vihreitä kuulia
ja pikkukäsipyyhkeet ja salmiakkia&suklaata ym..ym...
Mut kysyin lähinnä toisin päin :) eli mitä mun kannattais esim Walmartista tms? napata mukaan?
ja pikkukäsipyyhkeet ja salmiakkia&suklaata ym..ym... Mut kysyin lähinnä toisin päin :) eli mitä mun kannattais esim Walmartista tms? napata mukaan?
ajatelleeksi etta jotain ei Suomesta saisi. Yksi yllattava laake oli Beptobismol mahalaake.
Kay buybuybaby ja babies r us liikkeissa.
säästää piiiitkän sentin.
Käsikauppalääkkeitä, esim. särkylääkkeitä ja allergialääkkeitä, ja luontaistuotteita/ravintolisiä; hienoja puuvillalakanoita (tosin niissä on koko-ongelma Suomessa myytäviin nähden)
Oikeastaan mikä hyvänsä on ainakin valuuttakurssieron verran edullisempaa.
yleensä täällä pyörii niin vallan kansainvälistä porukkaa, vaan ei tänään :D