Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitsä olisit jäänyt paitsi jos äitisi olisi kuollut odottaessasi esikoista?

Vierailija
02.12.2010 |

Kertoisitko ajatuksiasi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla asuttu yhdessä kuin 2kk.

Vierailija
2/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ymmärsin otsikon oikein ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näin ei ole käynyt.

Vierailija
4/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ymmärsin otsikon oikein ;D

Vierailija
5/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon otsikkoon kun vauva on tässä sylissäni. Siis odottaessasi esikoistasi.

Kysymys siksi että oma äitini kuoli, kun olin juuri ehtinyt kertoa hänelle raskaudestani. Nyt aina välillä tulee mieleen, mistä kaikesta mahdollisesta sitä jään paitsi, kun oma äiti ei enää ole elossa. Saati sitten mitä paitsi lapsi jää...

siksi haluaisin kuulla, mistä kaikesta teille muille on iloa tai harmia, kun oma äiti on elossa.

Vierailija
6/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin kuulla ihan eriteltyjä asioita. Ihanaa, että niin harvalle on näin käynyt!

ap

Vierailija
7/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan, että edes joskus kuolisi. On onneksi jo 79, joten toiveissa on että vihdoin pääsen kusipäästä eroon!

Vierailija
8/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jäänyt paitsi jotain neuvoja, tai enemmän kait muistelmia omasta lapsuudestani. "noin sinäkin teit vauvana!!" - juttaja kait lähinnä.

Olisin jäänyt paitsi jotain lahjoja joita äitini antoi.

Siinä kait ne.

Vierailija
9/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kun muilla vastaajilla, mulla on hyvä suhde äitiini ja äiti on rakas.

Jos äiti olisi kuollut, olisin jäänyt paitsi tietysti lastenhoitoavusta, joka on ollut korvaamatonta.

Olisin myös jäänyt paitsi niistä keskusteluista, joita me ollaan käyty erityisesti kun olen ollut huolissani joko lapsesta, itsestäni tai parisuhteesta miehen kanssa.

Olisin jäänyt paitsi tuesta ja turvasta, siitä ihmisestä jolle voin soittaa kun en enää tiedä mitä tehdä.

Olisin jäänyt myös paitsi kotiin kannetuista lämpimistä ruuista sekä äidin neulomista villasukista, -nutuista ynnä muista.

Mä olen onnekas, mä voin luottaa siihen että äiti ja isä hoitavat meidän lastamme, jos tarvimme.

Ja jos joku nyt miettii niin ei, me ei pyydetä joka päivä tai joka viikonloppu tai edes montaa kertaa kuussa. Ja kyllä, lapsi näkee isovanhempiaan myös niin että me vanhemmat ollaan mukana, emme ole aina kyttäämässä lastenhoitoapua ynnä muuta.

Vierailija
10/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli. Lähinnä lapseni ovat jääneet ilman mummia. Kun odotin keskimmäistä lastani, menetimme mieheni äidin.

En tiedä uskonko vieläkään tätä, mutta joku minulle silloin kertoi, että jos odotaa skorpioni lasta niin menettää jonkun läheisen. Meidän eka ja toka lapsi ovat horoskooppimerkiltään skorpioneja. 3. lapsi onkin sitten kalat...

Vierailija
11/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kyllä vihamiehiäkään. Täytyy sanoa, että enpä olisi jäänyt paljostakaan paitsi. Lähinnä oma isäni muistelee millainen olin itse vauvana ja taaperona. Oma äiti ei tunnu muistavan mistään mitään.

Oma äiti ei neuvoja jaa. Jos kysyn jotain, niin vastaus on että "enpä tiiä, sun pitää ite päättää..." Ihanko totta? Hoitoon en ole lasta jättänyt, sillä lapsi tuntuu jotenkin vierastavan mummoaan. Saldo on melkolailla +-0.

Vierailija
12/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuoli esikoiseni ollessa 3v.

Lapseni ovat jääneet ilman mummia. Muistan kun terveenä ollessaan äitini odotti kovasti lapsenlapsia. Hän kertoi että vie sitten lapsia marjametsään, hän oli innokas marjastaja.

Monta kertaa olisin tarvinnut äitini neuvoja ja tukea. Hänen sairasvuoteellaan usein juttelinkin hänelle ja kyselin asioita, vaikka ei hän mitään ymmärtänyt.

Nyt tuli itku, paljon jäin paitsi...erityisesti lapseni ovat jääneet paitsi.

Vierailija
13/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. En tiedä uskonko vieläkään tätä, mutta joku minulle silloin kertoi, että jos odotaa skorpioni lasta niin menettää jonkun läheisen. Meidän eka ja toka lapsi ovat horoskooppimerkiltään skorpioneja. 3. lapsi onkin sitten kalat...

Vierailija
14/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sanoa: eivät lapsenlapset aidosti häntä kiinnosta, kuten eivät kiinnostaneet lapsetkaan. Ymmärrän kyllä, että jos suhteenne on ollut hyvä, menetyksesi ja lapsesi menetys on valtava.

Vierailija
15/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikein ymmärsin kysymyksen

Vierailija
16/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nyt esikoistani ja äitini kuoli jo yli 10 vuotta sitten eli ei ehtinyt nähdä yhtään lastenlasta tai jakaa vinkkejä vauva-ajasta :/

Vierailija
17/17 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikein ymmärsin kysymyksen

Lue uudestaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi