Nainen, mistä sinä pidät anaaliseksissä?
Minua ja tiedä vaikka muitakin kiinnostaisi tietää, mistä nainen oikein nauttii anaaliyhdynnässä. Avovaimoni sanoo sen stimuloivan todella hyvin g-pistettä ja venyttävän mukavasti peräaukkoa. Psyykkiset tuntemukset ovat tietysti sitten erikseen, mutta lähinnä kiinnostaisi nuo fyysiset.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hienointa on paskaroiskeet, paskan haju ja se ihana tunne kun perse repeää ja pidätyskyky menee. Vaipoissa on ihana kulkea!
Haluaisin tietää, mistä suolistosairaudesta tämä tyyppi kärsii tai mitä hän syö, jos paska kerran roiskuu perseeseen pantaessa.
En ole koko ikänäni kohdannut tällaista. Itse ulostan kerran vuorokaudessa, aina samaan aikaan, siistin kakkatortun, eikä sen jälkeen peräsuoleen jää mitään (ainakaan kunnon huuhtelun jälkeen), eikä milloinkaan mitään lentele saati roisku.
Mulla emätin on tosi herkkä jotenkin huonolla tavalla - sinne paneminen helposti sattuu, eikä tunnu hyvältä. Peppu on mukavalla tavalla herkkä. Sattuu harvemmin.
Peppu on tosi tuntoherkkä ja nimenomaan hyvällä tavalla. Pelkkä sormen sisään työntäminen tuntuu tuhat kertaa enemmän ja paremmalta kuin pilluun laittaminen (kuivahkoon pilluun se sattuu ja märkänä tuntuu melko vähän yhtään miltään). Peppuorgasmi on voimakkaampi, kestää kauemmin ja sen jälkeen olen heti valmis jatkamaan seksiä, kun taas esim. klittastimulaation jälkeen pitää pitää jopa tunnin tauko ennen kuin jatkaa, koska se menee niin yliherkäksi.
oisko imatransuunalla tuhtia eli paksua berttaa,joka tykkäis anaaliasta.
hoikan siistin 58v miehen kanssa.
saisit olla 55-70v vastaile.
0403243711
Itse en oikein välitä muutta muutama nainen on pyytänyt. Varmaan myös se tunne että on alistettu. Mies hyväksikäyttöä. Jotain sellaista. Ymmärrän kyllä naisia. Toiset ovat sanoneet ettei siihen saa koskea. Mutta tykkäävät itse määrätä seksissä.
Vähän niin kuin Singaporessa on tai oli kielletty suuseksi ;)