Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluapua vähävaraisille perheille

Vierailija
02.12.2010 |

Onko täällä tänä vuonna keskustelua, jossa voi ilmoittaa halunsa auttaa vähävaraista perhettä jouluna tai huolensa lahjattomasta joulusta lapsilleen?

En ole löytänyt keskustelua, mutta monet varmasti kaipaisivat apua tai haluaisivat auttaa muita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä joulu meilläkin. Ja elämä muutenkin ihan turhaa. Ellei olisi lapsia, haluaisin kuolla pois. Ei ystäviä, ei sukulaisia, ei rahaa, terveyskin mennyt jo aikoja sitten. Samoin usko paremmasta huomisesta. Voi kun olisin jäänyt syntymättä

Vierailija
2/8 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli myös pari haluasta auttajaa. No minä ainakin voin ilmoittautua köyhäksi, joka stressaa kovasti lasten joulun vuoksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ois kanssa avun tarpeessa oleva,aina oon joulun saanut rakennettu,saapi nähdä mien käy tänä vuonna

Vierailija
4/8 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie sain ainakin vastauksen ettei enäännanomuksia oteta vastaan:(

Vierailija
5/8 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/8 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa auttaa yksinhuoltajaa 3,6,14 ja 15 v lapset niin tilinumero on 56300-55324575

Vierailija
7/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.Olen yksin huoltajapoikani pojille, jotka ovat 9 ja 8v.Minulla itsellä on myös kehtys vammainen tyttö. Olen 53v eli olen poikien mummo kun vanhemmat hylkäsivät ,mutta minulle ne kelpas ,ihanat rakaat pojat. Kiitos avusta jo etukäteen.

Vierailija
8/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaa "mummon" odotus käydä pitkäksi. Kokeilepa käyttää sitä googlea uudestaan. Täältä et saa mitään, 6v vanha ketju???!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi