Jouluapua vähävaraisille perheille
Onko täällä tänä vuonna keskustelua, jossa voi ilmoittaa halunsa auttaa vähävaraista perhettä jouluna tai huolensa lahjattomasta joulusta lapsilleen?
En ole löytänyt keskustelua, mutta monet varmasti kaipaisivat apua tai haluaisivat auttaa muita.
Kommentit (8)
oli myös pari haluasta auttajaa. No minä ainakin voin ilmoittautua köyhäksi, joka stressaa kovasti lasten joulun vuoksi :(
Täällä ois kanssa avun tarpeessa oleva,aina oon joulun saanut rakennettu,saapi nähdä mien käy tänä vuonna
Mie sain ainakin vastauksen ettei enäännanomuksia oteta vastaan:(
Jos joku haluaa auttaa yksinhuoltajaa 3,6,14 ja 15 v lapset niin tilinumero on 56300-55324575
Hei.Olen yksin huoltajapoikani pojille, jotka ovat 9 ja 8v.Minulla itsellä on myös kehtys vammainen tyttö. Olen 53v eli olen poikien mummo kun vanhemmat hylkäsivät ,mutta minulle ne kelpas ,ihanat rakaat pojat. Kiitos avusta jo etukäteen.
Mahaa "mummon" odotus käydä pitkäksi. Kokeilepa käyttää sitä googlea uudestaan. Täältä et saa mitään, 6v vanha ketju???!
Köyhä joulu meilläkin. Ja elämä muutenkin ihan turhaa. Ellei olisi lapsia, haluaisin kuolla pois. Ei ystäviä, ei sukulaisia, ei rahaa, terveyskin mennyt jo aikoja sitten. Samoin usko paremmasta huomisesta. Voi kun olisin jäänyt syntymättä