En malta odottaa Tuurin seuraavaa jaksoa!
Ja ei, tämä ei ole ironisesti kirjoitettu, vaan todella tykkään siitä sarjasta, ihan parasta! Kenellekään en tietenkään kehtaa sanoa katsovani sitä, ja pidän kaikkia niitä ihmisiä ihan hölmöinä siinä, mutta se ei estä nauttimasta sarjasta! Ensi viikolla on taas mun lemppari, Ihmeperhe, ja näkyi ghanalainen tyttöystäväkin perheineen olevan Tuurissa. Näkikö kukaan tyttöystävän kyllästynyttä ilmettä, kun piti kuunnella ihmeperheen tyttären hanurinsoittia :D ?
Kommentit (19)
Miksi aina pitää kaivaa esiin kaikkia negatiivisia asioita menneisyydestä? Kaikilla niitä luurankoja siellä kaapissa on, jotka haluaa jättää taaksensa ja unohtaa.Ja yks pahoinpitelysyyte ei tee ihmisestä yhtään sen huonompaa.Asiat vaan joskus menee siihen mittaan että tulee tehdyksi jotain sellaista mitä ei saisi.Tai sitten vastapuoli onnistuu "junailemaan" asiat omaksi edukseen tai ihan miten vaan...turhaan sitä enää spekuloidaan! Ja Danny on tuomionsa saanu ja se siitä!
vedit palon syvälle :D
taidat ollakin se Dannyn "nuorikko" :D
vai onko se kännissä joka työpäivä? Aivan omituinen sössöttäjä ja luoja mitkä silmäpussit.
Se on vaan niin kornin hauska, ettei paremmasta väliä!
Kerran muuten kävin siellä, kun olin työmatkalla Seinäjoella ja pääsin lähtemään etuajassa kotia päin. No, kokemus sinänsä:) Ostoksia ei tullut tehtyä. Niin, ja tuskin tarvitsee toisen kerran käydä.
jos mielestäsi naisen pahoinpitely ja siitä saatu tuomio on ok, niin ei kai siihen sitten sen enempää.
Vai epäiletkö Suomen oikeuslaitoksen toimintaa, kerro nyt vähän tarkemmin, mistä noin hermostuit?
Ilmeisesti tunnet tämän Dannyn, niin voisi tekstistäsi päätellä.
muualla päin Suomea? Tietääkö kukaan? Onko Danny kenties itse tuolta vai muualta kotoisin?
mutta muutaman jakson ajan telkkari on ollut auki ja näkyvissä ja juuri silloin tuo 'ihmeperhe' on ollut esillä ja olen jäänyt katsomaan. Ei kai tuo nyt oikeasti ole perhe, vaan palkattuja näyttelijöitä, jotka esittävät julkisuushakuista perhettä, vai mitenkä? Tajusinko noista pätkistä nyt jotain pahasti väärin? Ehkä sitten.
eiköhän se ole asunut koko ikänsä Tuurissa...joten kai ne lapsetkin siellä asuu
meinasitko lähteä pokaamaan :)
eiköhän se ole asunut koko ikänsä Tuurissa...joten kai ne lapsetkin siellä asuu meinasitko lähteä pokaamaan :)
Kuulin vaan huhua, että ainakin yksi lapsista asuisi täällä meilläpäin, mutta en todellakaan luotettavalta taholta.
missä päin on tämä "meillä päin"
ja miksi vaan yksi lapsista asuisi siellä, eikö niitä lapsia ollut iso liuta?
Vesan ghanalainen tyttöystävä on muslimi, ja musliminainen EI SAA mennä naimisiin vääräuskoisen kanssa.
Vesan on pakko kääntyä musulmaaniksi jos haluaa naimisiin:)
eikö jossakin jaksossa kerrottu, että lapsia on neljä? En jaksa nyt etsiä kyseistä jaksoa, mutta monta lasta Dannylla kuitenkin on.
Elämä on opettanut että kaikki ei vaan aina oo niin mustavalkoista ja niinkuin jo ennenmminkin sanoin niin kaikilla niitä luurankoja sieltä kaapista löytyy että ei meillä on kellään oikeutta ketään tuomita!Ja sinäkö uskot 100%:sti Suomen oikeuslaitokseen? Ja mä osaan iloita toisen onnistumisesta ja menestyksestä (tuttujen ja tuntemattomien), mua ei pätkääkään kiinnosta mitä siellä menneisyydessä on ollut ja meitä on muitakin (onneksi)samalla lailla ajattelevia.Mä en vaan ymmärrä tuota että kun näitä nuoria esim bb:stä tai idolsista jne...pääsee/joutuu julkisuuteen niin aina niistä vedetään esille joku luuranko kaapista!Suomalaiset on niin kateellista porukkaa että kenellekkään ei suotaisi mitään hyvää vaan kaikella negatiivisella mällätään ja siitä saadaan ihme kiksejä.Kai sillä vouhkaamisella sitten peitellään niitä omia luurankoja en tiedä.Tää on muuten eka kerta ku kirjoitan tällaiselle palstalle ja saapi nyt jäädä viimeiseksi kerraksi!
ja tän päivän seiska kertoi että se "hurmuri" varastomies danny on tuomittu pahoinpitelystä 40 päiväsakkoon, onko se paljon vai vähän??
Mitäköhän taustalla mahtaa olla..? Sekin tuli yllätyksenä että on peräti neljä lasta edellisestä suhteesta ja tyttöystäväkin on paljon nuorempi, mutta ei mainittu miten paljon ikäeroa on.
kerro kerro, mitä tuossa jutussa on taustalla?
Osittain siksi, että käydään aina kesäisin Keskisellä, kuten vanhemmat ihmiset sitä kutsuvat...
puhutaan, että Danny olisi pahoinpidellyt naisen, onkohan se entinen vaimo sitten kyseessä?
Tai ainakin se tuomio olisi naisen pahoinpitelystä.