Miehet huutelevat perääni, tuota olisi kiva
naida, herkkuperse ym. törkeyksiä ja ystävieni mielestä minun kuuluisi olla iloinen ?
Minusta se on loukkaavaa, ei kohteliaisuus.
Tulee paha mieli.
Kommentit (18)
huutelevat. Ihan arkitilanteissa.Työmiehet työmaiden läheisyydessä.En käy paljon ravintoloissa. En usko kaipaavani näitä huuteluita koskaan.
ja vaikka tunnen moniakin raksamiehiä, en tunne kuin pari törkymöykkyä, jotka noin tekevät.
Mutta vaikka se onkin loukkaavaa, muista kuitenkin, että se kertoo huutelijan itsensä tasosta, ei sinun!
huutelevat. Ihan arkitilanteissa.Työmiehet työmaiden läheisyydessä.En käy paljon ravintoloissa. En usko kaipaavani näitä huuteluita koskaan.
työmiehet onkin vähän tollasia, ei niistä kannata välittää.
enkä tod.flirttaile, olen ujo. Mutta ehkä nätti.
vaalea, 23v,160/50
Mahtaa olla avoin. Vastaako kaiuin?
kulje työmaiden ohi vaan kierrä ne.
Oma mieheni saisi raivokohtauksen tuollaisesta käytöksestä, hän kävisi hakkaamassa jokaisen huutelevan ukon ruvelle.
Oma mieheni saisi raivokohtauksen tuollaisesta käytöksestä, hän kävisi hakkaamassa jokaisen huutelevan ukon ruvelle.
Jos yksin ovat, eivät uskalla. Sano jtn nasevaa vastaan, jo loppuu.
Tervetuloa naisten maailmaan, ap. Kuvitteleeko joku mahdollisesti, että tuo on jotenkin erikoista tai edes ajatuksia herättävää. Jos on vähänkään itsevarmuutta ja elämä omissa hyppysissä, ei tuollaisia eläimen tasolla olevia juntteja edes huomaa. Ilmeisesti ap:llä on jokin tarve noita huutoja kuunnella ja tännekin kirjoittaa saavansa osakseen huutoja. Voi elämä. Oletko ap aikuinen vai joku epävarma teini?
Voisiko sitä vaikka jättää huomiotta nuo äijät, kaikillehan ne tietyt tyypit huutelee, paitsi ehkä pahimmille suomursuille. Taitaa ap olla imarreltu junttien huomiosta, ei kai kukaan aikuinen muuten jaksaisi tuollaisesta ihan aloitusta tehdä.
Tervetuloa naisten maailmaan, ap. Kuvitteleeko joku mahdollisesti, että tuo on jotenkin erikoista tai edes ajatuksia herättävää. Jos on vähänkään itsevarmuutta ja elämä omissa hyppysissä, ei tuollaisia eläimen tasolla olevia juntteja edes huomaa. Ilmeisesti ap:llä on jokin tarve noita huutoja kuunnella ja tännekin kirjoittaa saavansa osakseen huutoja. Voi elämä. Oletko ap aikuinen vai joku epävarma teini?
Voisiko sitä vaikka jättää huomiotta nuo äijät, kaikillehan ne tietyt tyypit huutelee, paitsi ehkä pahimmille suomursuille. Taitaa ap olla imarreltu junttien huomiosta, ei kai kukaan aikuinen muuten jaksaisi tuollaisesta ihan aloitusta tehdä.
Luuuseri!
mutta kukapa 4 lapsen ylipainoiselle äidille huutelisi.
Haista sinä luuska pitkä vetelä madon paska
Luuuseri!
Uskallappa sanoa tuo miehelleni. Kukaan. Kukaan ei sanoa minua luuuseriksi!
ja jos joku huutelisi mua herkkuperseeksi, niin ottasin sen takuulla vittuiluna.
Mulla ihan sama juttu ja eniten harmittaa se että olen sinkku ja ´haluasin taas vakituisen suhteen itselleni, liikeillä tuntuu olevan vain noita perään huutelijoita..=(
haluaa jakaa tämän asian täälläkin. toivoo kommentteja tyyliin: olet hyvännäköinen nainen.
normaali ihminen jättäisi asiaan omaan tietoonsa eikä jauhaisi siitä kaikkialla muka loukkaantuneena.
ja missä tilanteissa? Kukaan mun tuntema järkevä mies ei kyllä tuollaista huutele mutta eihän se negatiivistakaan ole, eli en minä ainakaan olisi pahoillani. Sitten kun vanhenet ja rupsahdat ja kukaan ei vilkaisekaan niin kaipaat noita aikoja.