Joku muslimiäijä yrittää flirttailla mulle facebookissa
Aika komean näköinen on, mutta uskaltaako noiden kanssa olla tekemisissä. On afrikkalainen. Ja uskonto kuuluu seinän mukaan aika olennaisesti häneen.
Kommentit (5)
nehän on tota käyttäneet keinona jo alkuajoista lähtien, sitä ennen tuli Nigeria-kirjeitä ja muuta. Onko siis Suomessa vai Afrikassa? Jos on Afrikassa nin koittaa saada susta ilmaisen oleskeluluvan ja jos on Suomessa niin koittaa saada pillua, helppoa. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan, en tosin koske mustalaisiinkaan, johonkin se raja on vaan vedettävä.
mulla on fb-kavereita ympäri maailmaa, onpa muutama , hui kauheata, musta ja muslimikin joukossa, ei ne ole kyllä mulle flirtanneet. Jos lausuu jonkun kohteliaisuuden,se ei ole aina flirttiä, paitti jos kyseessä on suomalainen mies. Silloinhan "päivää,mitä kuuluu?" sanominenkin on jo iskuyritys.
Ja vielä mietit? Miksi ihmeessä ottaisit tuntemattoman sosiaaliseenmediaasi mukaan? Tuot hänet asetuksista riippuen myös muiden ystävien verkkoon.
Että kohteliaisuutta, hoh hoijaa. Ei ihan etiketti näköjään hallussa.
joku Kevin, en nyt muista mistä Afrikan maasta oli. Ei siis mitään kytköksiä minuun. Ihan selvää kalastelua ja hylkäsin pyynnön heti.
Mikäli itse et ole muslimi kuulut ns. eläin naisiin, jotka ovat kaikkien miesten omaisuutta ja käytettävissä. Sinusta ei tule vaimoa mutta olet seksuaalisesti käytettävissä.
Eli mitään vakavaa ei ainakaan ole tiedossa, mikäli et vaihda uskontoa tai ole jo muslimi.