Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vartalosi ongelmakohta? Minulla järkyttävät

Vierailija
01.12.2010 |

jenkkakahvat! Olen oikeasti tosi hoikka, mutta joudun pukeutumaan tunikoihin ja välttämään vartalonmyötäisiä paitoja ja matalavyötäröisiä farkkuja.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos siitä saat tyydytystä, niin hyvä sinulle.

Eli siis: mieheni mielestä olen jumalaisen kaunis, koska persoonallisuuteni tekee koko paketista kauniin. Tajusitko?

Olen siis mieheni mielestä kokonaisuudessaan kaunis. Olisin kuulemma kaunis vaikka lihoisin 30kg. Toisaalta mieheni kosi kun olin 20kg painavampi, joten tuohon voin ainakin luottaa.

Vierailija
22/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen imetystä ne oli sentään vielä ihan siedettävät, mutta imetyksen jälkeen ne roikkuu tyhjinä. En voi kuvitellakaan, että pitäisi kesällä yms mitään paitaa ilman rintaliivejä ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos siitä saat tyydytystä, niin hyvä sinulle.

Eli siis: mieheni mielestä olen jumalaisen kaunis, koska persoonallisuuteni tekee koko paketista kauniin. Tajusitko?

Olen siis mieheni mielestä kokonaisuudessaan kaunis. Olisin kuulemma kaunis vaikka lihoisin 30kg. Toisaalta mieheni kosi kun olin 20kg painavampi, joten tuohon voin ainakin luottaa.

Minusta sisäisellä ja ulkoisella ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä keskenään ja minusta olisi kurjaa jos mieheni sanoisi, että "olet niin mukava että näytätkin kauniilta", joka tarkoittaa, että ethän sä paljon minkään näköinen ole mutta luonteesi paikkaa puutteet. Ei se sinun parisuhteeseesi liity mitenkään.

Vierailija
24/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten eräs tuttavani kehui minun olevan yksi kauneimmista tuntemistaan ihmisistä. En voi todellakaan sanoa olevani jotenkin erikoisen näköinen, mielestäni näytän aivan tavalliselta suomalaiselta pottunokalta (ja varmaan aika monesta muustakin). Silti tämä tuttavani näköjään pitää minua hyvin kauniina, koska mainitsi asiasta ihan spontaanisti.

Joten kyllä persoonallisuus voi vaikuttaa siihen, miten jonkun ihmisen voi nähdä. Mä en nimittäin keksi mitään muuta selitystä sille, että hän kehui mua hyvin kauniiksi.

Vierailija
25/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten eräs tuttavani kehui minun olevan yksi kauneimmista tuntemistaan ihmisistä. En voi todellakaan sanoa olevani jotenkin erikoisen näköinen, mielestäni näytän aivan tavalliselta suomalaiselta pottunokalta (ja varmaan aika monesta muustakin). Silti tämä tuttavani näköjään pitää minua hyvin kauniina, koska mainitsi asiasta ihan spontaanisti.

Joten kyllä persoonallisuus voi vaikuttaa siihen, miten jonkun ihmisen voi nähdä. Mä en nimittäin keksi mitään muuta selitystä sille, että hän kehui mua hyvin kauniiksi.

se varmaan tarkoittikin juuri sitä, että olet persoonaltasi kaunis, jos et kerran oikeasti ole minkäännäköinen. Jos sen sijaan olet vaan omasta mielestä tavallinen ja todellisuudessa kaunotar niin eri juttu, ihmisillähän nyt on eri mieltymyksiä. Kyllä kaikki erottaa, onko joku tuttu tai mies ns. oikeasti hyvännäköinen vai hyvännäköinen vain siksi että pitää itse hänestä.

Vierailija
26/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan tarkoittikin juuri sitä, että olet persoonaltasi kaunis, jos et kerran oikeasti ole minkäännäköinen. Jos sen sijaan olet vaan omasta mielestä tavallinen ja todellisuudessa kaunotar niin eri juttu, ihmisillähän nyt on eri mieltymyksiä. Kyllä kaikki erottaa, onko joku tuttu tai mies ns. oikeasti hyvännäköinen vai hyvännäköinen vain siksi että pitää itse hänestä.

että olen kasvoiltani kaunis.

Vierailija
27/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin nyt sitten olet mikään pottunokka vaan ihan nätti.

Vierailija
28/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sille asialle voi itse mitään, paitsi kallis ja kivulias leikkaus, mutta taidan vain tyytyä käyttämään pitkiä hameita ja bootcut-farkkuja.

Pitkävartisista saappaista voin vain haaveilla.

Vierailija
29/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ny viiti kaikkea mainita mikä minussa ällöttää mutta; iso maha! jenkkakahvat,kaksoisleuka,ja lattaperse! ennen olin (tajuamatta sillon) kaunotar,noh nyt 30 kiloo lihoneena..ehta suohirviö.

Vierailija
30/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin nyt sitten olet mikään pottunokka vaan ihan nätti.

näköinen, ja mulla on nimenomaan semmoinen leveä nenä.

En nyt ala jankata, miltä näytän, koska vaikeaa sitä on itseään sanallisesti kuvailla. Pointtina oli tässä kuitenkin se, että kyllä, persoonallisuudella on vaikutusta ulkonäköön. Tulee mieleen toinen tapaus eräästä kaukaisesta tutusta, joka ei ollut kasvoiltaan oikein minkään näköinen ja vartaloltaankin aikamoinen pökkelö, mutta jostain syystä miehet olivat aivan sulaa vahaa hänen edessään. Eräs hyvä ystävänikin oli häneen onnettomasti lätkässä pitkän aikaa.

Vierailija
31/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on pahin.

Ja perse on vähän roikkumallia, se on toinen.

Muuhun olenkin aika tyytyväinen.

Vierailija
32/32 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön liian vähän, niin vaivalla hankkimani lihakset ovat selvästi kutistuneet vuoden takaisesta :( Minulla on ongelmana huono ruokahalu, joten jos haluan pitää naisellisia muotoja ja lihaksia yllä, vaatii se treenin lisäksi syömisen tarkkailemista. Nyt se ruokailu vaan unohtuu ja sen kyllä huomaa...varmaan alkaa kohta luut näkyä. Mieheni pitää minusta eniten silloin, kun olen pulskimmillani. Höh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä