Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se ole pk:n hoitajien vika jos 1,5v puree hoitokaveria niin että veri roiskuu?

Vierailija
01.12.2010 |

1,5-vuotiaani oli joutunut eilen päiväkodissa arestiin kun oli vuorollaan purrut jokaista hoitokaveria ja yhtä niin pahasti että veri oli roiskunut.

Mietin vaan, että mitä helvettiä ne hoitsut siellä päiväkodissa oikein tekee jos lapsi ehtii kaikkia 11 hoitokaveriaan purra ennenkuin joku aikuinen puuttuu asiaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi yrittää näyttää vähän sosiaalisempaa mallia lapselle kodeissa ja laittaa tiukat rajat. Kyllä lapsesi varmaankin oppii puolensa pitää, muta yksinäinen susi siitä tulee jo ihan pienenä. Se on aika surullista. Jo pienet lapset alkavat valikoida keiden kanssa haluavat leikkiä ja kukaan ei varmasti halua kohta leikkiä lapsesi kanssa. Siitä se syrjäytyminen alkaa. Kannatta kiireesti yrittää kääntää suunta. Ainakin ensimmäiseksi kannattaa korjata oma asenne, eli se ei todellakaan ole positiivista, että lapsella on aggressiivista käytöstä. Kumpaa toivot lapsellesi, että hän saa kavereita vai että että hän jää ryhmän ulkopuoliseksi, mutta "osaa pitää puolensa", jos joku yrittää viedä lelun. Paljon hienompaa olisi osata jotain muuta, esim. jakaa lelut muiden kanssa. Sillä pärjää elämässä paljon paremmin.

Vierailija
2/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eristää muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kotihoitoon! Hyvää lapsuutta ei saa päiväkodissa.

Vierailija
4/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenäänkö ne pennut siellä alle 3-vuotiaiden osastolla ovat, kun 1,5v ehtii useata kakaraa puremaan ennenkuin asiaan puututaan.

Vierailija
5/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen verille purrun pennun haava tulehtuu. Ihmisien purema on vaarallinen ja se on päiväkodin vika, ei minun eikä minun lapseni.

Vierailija
6/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös 1,5-vuotiaan kuuluu saada rangaistus. Minkä rangaistuksen ne hoitajat saivat? Vai oliko niitä hoitajia ollenkaan?

Vierailija
7/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenäänkö ne pennut siellä alle 3-vuotiaiden osastolla ovat, kun 1,5v ehtii useata kakaraa puremaan ennenkuin asiaan puututaan.

kertoo aika paljon siitä, millä tavalla lastasi on kasvatettu. Sinulla on kasvatusvastuu, ei päiväkodilla. Miksi sinun lapsesi puree?

Vierailija
8/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kyllä tullut mieleen syyttää hoitajia siitä....

Vierailija
9/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoveljensä kanssa puremisleikkiä ja oli sitten eilen purrut kaikkia päiväkodissa. Isän vika, minä olin omalla asunnollani koko maanantai-illan ja yön.

Vierailija
10/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raapii ja repii hiuksista. Isän vika, olen ollut 2 kuukautta pois kuvioista.

Vierailija
11/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu. En ole siellä paikalla, ei siis ole mun vastuulla vaikka lapseni kalauttaisi joltakulta tajun kankaalle tuolilla tai jollakin.

Vierailija
12/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuu on pk:n hoitajilla mitä päivän aikana tapahtuu. Mitään kasvatustakaan on turha syyttää, 1,5-vuotias on niin pieni ettei kauan kieltoja ja opetuksia muista.

Vierailija
13/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ihan vastuuta lapsestanne voi sysätä päiväkodin hk niskaan jos jo nyt itsekin tied?2t missä vika oikeasti on. Haloo, siis vastuu lapsen kasvatuksesta on vanhemmilla, ei päiväkodilla.

Vierailija
14/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisella kauhukakaralla ole mitään asiaa muiden joukkoon. Purkaa siellä kotona toisianne.

Vierailija
15/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pysy sen termiitin perässä, enkä jaksakaan. Osaapahan lapseni ainakin puolustautua.

Vierailija
16/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi saa tehdä mitä haluaa ja asiaa ei oikaista, on se todella lapsen vanhempien vika, niinkuin nyt tässä tapauksessa.

Vierailija
17/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukossa jos se viettäisi päivät vaan mun kanssani ja kasvaisi samanlaiseksi epävakaaksi persoonallisuudeksi.

Vierailija
18/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käyn siellä aina välillä katsomassa pikkuperkeleitä.

Vierailija
19/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pysy sen termiitin perässä, enkä jaksakaan. Osaapahan lapseni ainakin puolustautua.

Surullista, tai provoilua.

Vierailija
20/33 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku vie lelun kädestä tai tekee jotain muuta lapselleni. Turpaan vaan, sillä sitä elämässä pärjää, ei nöyristelyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi