Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Polyamorisista suhteista?

Vierailija
01.12.2010 |

Hesarissa oli noista juttu ja eiköhän se ole seuraava trendi, jota viedään läpi vaikka läpi harmaan kiven. Ennen kun se yhdistettiin vain miesten monivaimoisuuteen se oli hirveän paha asia, mutta nyt kun sitä voi harrastaa myös naiset niin siitä onkin tullut hyväksyttävämpää. Luitteko kyseisen artikkelin ja mitä mieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin asia on mun puolesta ok.

Vierailija
2/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta polyavioliitot ovat in ja lapsille haetaan useita äitejä ja isiä. Tuohon se varmaan tämän lesbo/homo-homman jälkeen siirtyy ja sitten tietenkin pedofilia ja miesten välinen adobtio ja eläinrakkaus zootuben tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/juttusarja/parisuhdejaseksi/artikkeli/Parisuhde+kolmel…

Noin periaatteessa mitäpä minulle se kuuluu mitä aikuiset keskenään tekevät.

Itse en tuollaiseen suhteeseen pystyisi, mutta en pidä tuota mitenkään sairaana, pervona tms.

Lasten asema ja aikuisten juridinen asema (vrt. avoliitto/avioliitto) on vähän haastavampi.

Vierailija
4/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysvaltaisten ja täyspäisten ihmisten keskinäinen päätös ja sopimus, on ok parisuhteessa. Pariskunta - tai useampikin henkilö - saavat olla juuri sellaisessa suhteessa ja harrastaa juuri sellaista seksiä kuin itse päättävät, jos asia on kummallekin/kaikille ok.

Vierailija
5/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle tarpeelleen olla moniavioinen. Ihan sama itselleni mitä kukin tekee, kunhan ei vahingoita viattomia. Jos löytyy polyamorisuudesta kiinnostuneita puolisoita, niin anti mennä vaan.

Vierailija
6/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa monta vaimoa, vaimo ei tietenkään voi ottaa montaa miestä. Miehille pedofilia on ihan sallittua, samoin eläinseksi, poikatanssiperinne sallii poikalasten kanssa homoilun, joten eiköhnä tuosta tule Suomessakin ihan hyväksyttyä 20 vuoden sisällä. Oi niitä aikoja kun Suomessa ja maailmalla annettiin tuomioita moniavioisuudesta.

Vierailija
7/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edelleenkään ole sallittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi