Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä tule mieleenkään vaihtaa kevytmaitoon

Vierailija
01.12.2010 |

kalkin takia lähinnä ja kahviin käytän maitoa. Miksi minun pitäisi siitä saada vielä turhaa eläinrasvaa lisäksi???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa eläinrasvaa???

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että eläinrasva on turhaa. Kaikki rasva sinussa on eläinrasvaa. Huono provo sitäpaitsi.

Vierailija
2/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut ihmisiä, jotka pitävät eläinrasvan syömistä jotenkin hirveän hienona ja tavoiteltavana asiana. Yäk.

Tosin ei minulla ole ikinä ollut ylipainoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada sitä maidosta. Ihminen voi hyvin ja pärjää hienosti ilman yhtään syötyä eläinrasvaa.

Vierailija
4/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada sitä maidosta. Ihminen voi hyvin ja pärjää hienosti ilman yhtään syötyä eläinrasvaa.

Ja saisinko jotain perusteluja tuolle väitteellesi. Et taida tietää ihmisen metaboliasta mitään kun noin päättömiä lauot. Älä ihan joutavia viitsi höpöttää, joku typerämpi voisi uskoa tuota soopaa.

Vierailija
5/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät syö eläinrasvaa ollenkaan.

Vierailija
6/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvissyöjät (mm. minä itse), jotka elävät erinomaisen terveinä ja hoikkina. Ihmisen aineenvaihdunta ei eläinrasvaa kaipaa.

Ja saisinko jotain perusteluja tuolle väitteellesi. Et taida tietää ihmisen metaboliasta mitään kun noin päättömiä lauot. Älä ihan joutavia viitsi höpöttää, joku typerämpi voisi uskoa tuota soopaa.

Vierailija
7/7 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ravitsemussuosituksetkin suosittelevat, että rasvasta 1/3 olisi tyydyttynyttä rasvaa, josta nyt osa näyttää käyttävän termiä eläinrasva. Tyydytyneitä nyt on myös kasvirasvoissa ja tyydyttymättömiä eläinrasvoissa. Kasvissyöjiä nyt en käyttäisi minkäänlaisena esimerkkinä mistään, varsinkaan jos kasvissyöjä ei titedä itse syövänsä myös tyydyttynyttä rasvaa.