Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapsi/ihminen ola luonteeltaan

Vierailija
01.12.2010 |

tyytymätön kaikkeen? Onko tällaista perusluonnetta olemassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin 11 v. tyttö just tällainen. Mikään ei kelpaa, mikään ei ole ikinä hyvin, jatkuvaa kitinää ja valitusta. Ja ollut aina tällainen!

Vierailija
2/6 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa marinaa, mikään ei ole koskaan hyvin, missään ei nähdä valoisia puolia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse olen perusluonteeltani myös tuollainen. Ja aina heti jo tarvitsemassa jotain uutta. Mikään ei riitä.

Vierailija
4/6 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisia lapsia ja aikuisia. Yleisempää tosin aikuisilla, lapset on usein sentään joskus tyytyväisiä.

Vierailija
5/6 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansikuva

Suomalainen.comin hinta: 12,00 €

Curling-vanhemmat ja lapsityrannit - Järkevän kasvattajan käsikirja

Hougaard, Bent

Onnellisen lapsuuden takaaminen on jokaisen vanhemman toive. Niinpä lapsuus usein putsataan puhtaaksi esteistä ja ongelmista kuin curling-rata, jota pitkin lapsi liukuu vaikeuksitta kehdosta päiväkotiin ja kouluun. Mitään ei puutu, mutta mitään ei myöskään vaadita. Oppiiko näin erinomaisesti palveltu lapsi koskaan kestämään oikeita vastoinkäymisiä?

Vierailija
6/6 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinistä asti ollut negatiivinen ja pessimistinen, lapsena olin vielä innostunut ja positiivinen mutta paskojen koti- ja osittain kouluolojen myötä menetin elämänhaluni- ja iloni. Näin siis jälkikäteen katsottuna, en suinkaan päättänyt, että alanpa nyt negatiiviseksi, se lähti siitä kun en kestänyt enää jatkuvaa ahdistusta ja itkua joten päätin kuolettaa tunteeni.