Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala olo. mies aloitti työt.

Vierailija
01.12.2010 |

ja minä oon kotona lasten kanssa. oon ollu ihan sairaalloisen mustasukkanen ennen. ja nyt s eon ollut poissa jo yli vuoden. nyt mies meni töihin., ei kerkee vastaamaan ikinä viesteihin, tai laita muuten ikinä mitään. vastaa kyllä jos soitan mut en viitti soitella etten häiri jos on jotain tärkeetä menossa.

nyt sit tänään soitin ihan asiaa siis. korkokengät kopisee lattiaan ja hitsi kun alko tuntuu pahalta. siellä se vaan on joidenki sihteerikköjen kanssa.. ehkäpä minihame tissipaita muijia.. en tiedä. en ole nähny. en tiedä minkä ikäisiäkään ovat.

tuli ihan kauhee mustis olo.:( itketti ja oli hankala olla.

saatte haukkua juu ja nauraa mut eipä se tähän auta. hitsiviekööön. ois parempi varmaan ku olis yksin. ei tärvis pelätä ja olla mustis.

huoh.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan kuin minun kirjoittama teksti. Mullakin on mustasukkaisuusongelma, ajoittain pahempi,ajoittain sitten ilmenee lievempänä enkä ole niin kauhean mustis. Mutta meillä myös takana 3,5 yhteistä vuotta ja kaks lasta. Joo, kyllä on mahdollista että kaikkien elämä ei mene suunnitelmien mukaan eli ensin koulut, työt, sitten talo, koira, lapset, farmarivolvo jne...

Haluatko ap vaihtaa sähköpostiosoitteita? Mulla ilmenee tämä ihan samanlailla kun mitä olet kuvaillut. Eli tunnen mustasukkaisuutta siitä, että js mieheni katselee/ajattelee muita seksuaalisessa mielessä. Kyllähän sitä täydellisellä itsetunnolla varustetun av-mamman on vaikea käsittää, että jotkut voi tosiaan olla niin epävarmoja itsestään (mulla ainakin johtuu siitä). Ja se on täysin tahdotonta, en todellakaan haluaisi olla tällainen. Pohjimmiltani luotan kyllä mieheeni. Luulen, että ainakin osasyynä on seksuaalinen hyväksikäyttö, koulukiusaamiset sun muut. Olis kiva jutella, ap.

Vierailija
42/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole mustasukkainen, joten mielenkiinnosta kysyn. Että onko kyse enemmän toisen omistamisesta, siis koetko että sinä omistat miehesi? Ja siihen sekoittuu pelko että et omistakaan, että hän voisikin omasta halusta lähteä suhteesta?

Siis lähinnä yritän pohtia, mitkä on ne tunteet jotka sekoittuvat ja saavat mustasukkaisuuden aikaan. Koska miehesi on luultavasti alkanut kanssasi olemaan vapaasta tahdosta ja on siinä edelleen. Eikö se siis pitäisi sinulle kertoa paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla sitä mustasukkaisuutta aiheuttaa se, että ajattelen, mitä mieheni ajattelee muista naisista. Eli että hän varmaan siellä töissä ajattelee kivannäköistä työkaveriaan ja millaista olisi paneskella tämän kanssa taukohuoneessa tai vastaavaa. Koska kaikki miehet todellakin fantasioivat seksistä toisten naisten kanssa. Niin minua ahdistaa nämä ajatukset, mitkä mieheni päässä ovat. Oman naisen kaverit ovat kuulemma yleistä fantasiamateriaalia, sekin tulee mieleen jos tutustuttaa miehen jollekin naispuoliselle kaverilleen.

Vierailija
44/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitää tältä päivältä lopettaa.. mut huomenna jatkan:) mun sposti sitä kysyvälle. emantapajamaki@hotmail.com

laita vaan postia!

Vierailija
45/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai naisetkin katselevat muita miehiä? En ehkä seurestele sen maailman komeimman uroon kanssa että osaisin olla mustasukkainen. Mutta silti luulen että kyllä jokunen häntäkin katsoo, tai ainakin toivon. Sehän on kohteliaisuus, jos joku muukin on kiinnostunut miehestäni ja silti hän haluaa olla kanssani.

Mutta tottakai ymmärrän että jos oma itsetunto ei ole kohdillaan, ei ole ehkä ihan helppo ajatella niin. Mutta siis haluan sanoa sinulle ap, että miehesi on kanssasi, ja on hyväksynyt sinut virheinesi, vaikka maailma on pullollaan naisia. Joten yritä ajatella se hyvällä.

Olen ehkä jyrä, mutta miehesi voisi vaikka toisena päivänä viikonloppuna antaa sinun nukkua aamulla niin pitkään kuin haluat, kyllä hän pärjää sen verran lapsen/lasten kanssa. Ja yhtälailla hän hoitovelvollinen lapsiin, ainakin kotona ollessaan. Saisit univelkaasi ehkä hiukan kiinni, ja mielenlaatusi saattaisi tasaantua.

Vierailija
46/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän miehenne vain päivän.

Oikeasti jotain rajaa tuohon vainoharhaisuuteen. Ette taida pitää itseänne missään arvossa?

Mun vaimo ei löydä edes maapallon toiselta puolelta niin loistavaa rakastajaa kuin minut. Olen yksinkertaisesti paras hänelle ja täydellinen.

T: 11cm mies

Vierailija
47/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan haittaisi, vaikka kaikki maailman naiset näkisivät miehestäni kosteita unia, mua ahdistaa vaan miehen ajatukset naisista. Tuhlaan melko paljonkin aikaa sen ajatteluun, missä asennossa mies haluaisi panna vaikka hyvännäköistä naapuria tai sihteeriään tai minun kavereita jne. Minä taas en ymmärrä miten tällainen EI häiritse..

Vierailija
48/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan ainoa!!

Kyllä mä tiedän,että se on ihan typerää pohtia sitä, mitä mies ajattelee toisista naisista.. Mutta kun ei sille voi mitään! kaikki miehet fantasioi toisista naisista, eikös vaan? Eli kun mun mies sanoo, ettei näin tee, hän valehtelee?

Vierailija
49/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan ainoa!!

Kyllä mä tiedän,että se on ihan typerää pohtia sitä, mitä mies ajattelee toisista naisista.. Mutta kun ei sille voi mitään! kaikki miehet fantasioi toisista naisista, eikös vaan? Eli kun mun mies sanoo, ettei näin tee, hän valehtelee?

valehtelee. Ellei sitten ole aseksuaali.

Vierailija
50/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan ainoa!!

Jos on paska ja ruma mies niin luulisi sen tajuavan että fantasiat ovat turhia. Jos on upea, lähes malli ja suurimunainen panomies, sankari siis. Niin sehän on vain realistista fantasioida, koska kukaan ei halua pitää näppejään irti sellaisesta sonnista.

Vierailija
51/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan ainoa!!

Koska pelkää varmaan että hajoat jos tiedät totuuden. Mutta nehän on vaan ajatuksia, etkai väitä ettei itselläsi käy koskaan mielessä joku toinen mies ja millaista seksi olisi jonkun toisen kanssa?

Vierailija
52/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan ainoa!!

Jos on paska ja ruma mies niin luulisi sen tajuavan että fantasiat ovat turhia. Jos on upea, lähes malli ja suurimunainen panomies, sankari siis. Niin sehän on vain realistista fantasioida, koska kukaan ei halua pitää näppejään irti sellaisesta sonnista.

Monesti töissä näkee näitä kaljamahaisia Launoja. Yrittävät flirttailla ja olla erimiehiä. Ovat kuitenkin perunanenäisiä apinoita, ketä kukaan tasokas neito halua katsoa saati flirttailla vastaan.

Ihmettelen kovasti miten näiden vaimot jaksavat olla mustasukkaisia miehistään, kun harva edes tikulla koskisi heihin. Monesti tulee mieleen että mitä nämä vaimot urpoissaan oikein näkevät. Järkyttäviä paskapuntteja.

On eriasia omistaa komea mies ja olla huolissaan hänestä, etenkin miehen ollessa se laadukkaampi puolisko ja vaimo se tavis "sarppa" lähiöstä.

Vierailija
54/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sairaalloisen mustasukkainen ja käyn terapiassa, syön lääkkeitä jne. Ja silti vaan nämä ajatukset piinaavat minua.

Olen myös hyvin mustasukkainen mieheni työpaikalla tapaamista naisista, työmatkoista yms. Ja telkkarin ja lehtien naisista. Oikeastaan kaikista naisista. Helpotan pahaa oloani viiltelemällä, oksentamalla ja hakkaamalla itseäni.

Juu, minäkin haluaisin vaan "mennä hoitoon ja parantua" mutta se ei valitettavasti ole niin helppoa. Monen vuoden terapiat takana, rikkoutuneita suhteita, hyviä ja huonompia kausia. Meillä on lapsia, joita rakastan mielettömästi ja joiden takia yritän aina vain jaksaa yrittää.

Mieheni ei ole pettänyt minua enkä usko että pettäisikään, vika on täysin minun päässäni.

En osaa lohduttaa sinua mitenkään, ap, muuten kuin sanomalla että ymmärrän sen mitä koet. Tuskin tällaista häiriötä kykenee ymmärtämään ihminen, joka ei ole siitä itse kärsinyt. Ja ajatella, että todella on olemassa naisia, jotka nauttivat tehdessään muut mustasukkaisiksi ja joille se on vain kevyttä leikkiä... kunpa he tietäisivät, että siinä on jonkun (perheen) koko elämä kyseessä.

Vierailija
55/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan ainoa!!

Koska pelkää varmaan että hajoat jos tiedät totuuden. Mutta nehän on vaan ajatuksia, etkai väitä ettei itselläsi käy koskaan mielessä joku toinen mies ja millaista seksi olisi jonkun toisen kanssa?

Oli kyseessä mies tai nainen. Reikä on aina vain reikä ja se ihminen on tärkein. Sen takia moni mies mieluummin vetää käteeensä, kuin esim lähtee pettämään vaimoaan.

Vain kokematon vetää tuollaisia ajatuksia " miltähän se tuntuisi" Samaltahan se aina tuntuu. Ellei kyseessä ole pienimunainen mies, kuten tuo 11cm mies. Seksi siis on aina samaa. Naamat saattavat vaihtua, mutta samaa jyystöä se tulee aina olemaan.

T: Monta kertaa vaimoaan pettänyt matkamies

Vierailija
56/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelleet, että teillä olisi pakko- oireinen häiriö? Mulla on sellainen ja olen myös mustasukkainen, tai siis ajattelen pakonomaisesti mieheni "ajatuksia" toisista naisista, enhän niitä tarkkaan voi tietää mutta kuitenkin. On pakko- oireisen häiriön hoitokirjoja, jossa esim. käsketään kirjoittamaan ahdistavat ajatukset paperille ihan joka kerta kun ne tulee mieleen, ja kun ne on miljoona kertaa kirjoittanut niin oletus on, että niihin kyllästyy. Minusta se kuulostaa ihan järkevältä, en ole saanut itse aikaiseksi kokeilla, mutta joka tapauksessa häiritseviin ajatuksiin on erilaisia hoitokeinoja, muitakin kuin "no ajattele nyt järkevästi".

Vierailija
57/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelleet, että teillä olisi pakko- oireinen häiriö? Mulla on sellainen ja olen myös mustasukkainen, tai siis ajattelen pakonomaisesti mieheni "ajatuksia" toisista naisista, enhän niitä tarkkaan voi tietää mutta kuitenkin.

Ja syön lääkettä pakkoajatuksiin. Olen miettinyt, että minkälainen terapia olisi tässä tilanteessa kaikkein tehokkain, mutta asutaan pienessä kaupungissa eikä täällä ole paljon vaihtoehtoja. ja terapioiden kalleuskin on ongelma. Nyt käyn vain psykiatrisella polilla eikä ne juttelukäynnit auta tippaakaan.

Olen siis se, joka viimeksi kirjoitti omista mustasukkaisuuskokemuksistaan, en muista numeroa.

Vierailija
58/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syön lääkettä pakkoajatuksiin. Olen miettinyt, että minkälainen terapia olisi tässä tilanteessa kaikkein tehokkain, mutta asutaan pienessä kaupungissa eikä täällä ole paljon vaihtoehtoja. ja terapioiden kalleuskin on ongelma. Nyt käyn vain psykiatrisella polilla eikä ne juttelukäynnit auta tippaakaan.

Olen siis se, joka viimeksi kirjoitti omista mustasukkaisuuskokemuksistaan, en muista numeroa.

tietty alkuun lainata kasan opuksia aiheesta, monesti niissä on kaikenlaisia tehtäviä. Se terapeuttikin sitten kehittelisi erilaisia tehtäviä eli terapia ei olisi vain juttelua, koska ei se tosiaan auta. Jos et pääse terapiaan niin löytyy monia kirjojakin joista ei ainakaan haittaa voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi