Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kamala olo. mies aloitti työt.

Vierailija
01.12.2010 |

ja minä oon kotona lasten kanssa. oon ollu ihan sairaalloisen mustasukkanen ennen. ja nyt s eon ollut poissa jo yli vuoden. nyt mies meni töihin., ei kerkee vastaamaan ikinä viesteihin, tai laita muuten ikinä mitään. vastaa kyllä jos soitan mut en viitti soitella etten häiri jos on jotain tärkeetä menossa.

nyt sit tänään soitin ihan asiaa siis. korkokengät kopisee lattiaan ja hitsi kun alko tuntuu pahalta. siellä se vaan on joidenki sihteerikköjen kanssa.. ehkäpä minihame tissipaita muijia.. en tiedä. en ole nähny. en tiedä minkä ikäisiäkään ovat.

tuli ihan kauhee mustis olo.:( itketti ja oli hankala olla.

saatte haukkua juu ja nauraa mut eipä se tähän auta. hitsiviekööön. ois parempi varmaan ku olis yksin. ei tärvis pelätä ja olla mustis.

huoh.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos soitan miehelle koululle niin kuuluu naisten ääniä jne.. paljon nuoria hoikkia opiskelijoita. :(

mieheni käy jopa joskus sekasaunassa, se vasta sattuukin :'(

Vierailija
2/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin kyllähän tuon tavallaan ymmärtää. Tosiasia on kuitenkin se, että jos miehesi haluaa pettää, hän sen myös tekee. Sinä et voi mitenkään sitä estää. Ethän voi miestäsi kotiinkaan sulkea. Ehkä sun kannattas hakea apua tohon mustasukkaisuuteesi!? Oletko jutellut miehesi kanssa asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan juteltu paljon. ja käyn yksilöterapiassa. ja välillä käymme myös pariterapiassa. siis tässä on ollut niin hyvä "kausi" et toki joskus oon ollut mustis mut en sellanen hullu kun ennen.. ja kai toi vähän pelotti/pelottaa et jos taas tulee samanlaista kuin ennen :( siis uskon että mieheni ei mua petä. siis ei paneskele kenenkään kanssa. mut silti vaan olen mustis. usein siitä et mitä se on nähnyt.. kai itse vertaan itseäni niihin mitä en ole edes nähnyt. tai jotain. en tiedä.

mieheni ei tietekään kestä jos syyttelen jatkuvasti niin kuin ennen. ja hän on sellainen että hän ei halua puhua työpäivästä kotona.. joten ehkäpä juuri siksi se minua enemmän kiinnostaakin. ja jos kyselen päivästä jotain. niin olettaa että valvon ja takkailen jne. :( vaikka oikeiasti vain olen kiinnostunut hänen päivistään. ja tietenkin toivon että myös minunkin päiväni kiinnostaisivat miestäni.

sekasaunaan ei mieheni menisi. luojan kiiitos.

Vierailija
4/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei ole minua pettänyt. eikä ole antanut aihetta mustasukkaisuuteen. mieheni on itse myös tarkka minusta. mut hän harvoin puhuu että olis mustis.. on vain tarkka:P

ap

Vierailija
5/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskastahan tuollaisen mustasukkaisuuden kanssa eläminen on. Saisit itsellesi helposta kun menisit hoitoon.

Vierailija
6/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä miten tätä hoidetaan? meinaatko että se vaan paranis simsalabim kun menen hoitoon? toki tämä on raskasta. miehella ja myöskin minulle. ihan kamalaa. terapiat on jo käytössä ollut monta vuotta.

Vierailija
7/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niin usein oon itkeny sitä et miks en voi olla normaali. miks mun pitää olla mustasukkainen. se on aivan kauheeta. nuorempana viiltelin kun tuli mustis kohtaus. nyt sentään sitä ei ole tapahtunut. tuntuu vaan siltä et elämältä katoo pohja. missään ei oo mitään järkee kun mustispeikko saa vallan. se on kamalaa:( kumminkin kun järki saa vallan niin asiat on ihan hyvin ja påaremminkin. meillä on ihania lapsia ja rakkautta. ei oo kivaa olla sairas.. sitähänse tämäkin on:(

Vierailija
8/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kuin jaksat ja kunnes kohtaus menee ohi?

Kauan te olette olleet kimpassa? Eiks se yhtään vähene 10 vuoden yhteiselon jälkeen, niinku normaaleilla ihmisillä tekee?

Vierailija
9/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kyllä lopulta tuhoaa liiton,ikävä kyllä.Aika raskas osa miehelläsi aina olla todistelemassa sulle uskollisuuttaan

Vierailija
10/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkaan, jossa on vaan miehiä. Ja työmatkoille se ei sitten lähde eikä seminaareihin! Nih!

Vierailija
11/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta elämässäsi on kuin perhe ja lastenhoito? Mitä sinä haluat elämältä jatkossa, missä olet hyvä? Sanoisin, että näihin asioihin keskittyminen voisi auttaa. Kun saat oman identiteettisi varmemmalle pohjalle esim. harrastuksen, opiskelujen tai työn kautta, todennäköisesti mustasukkaisuuskin helpottaa.

Vierailija
12/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tullut mieleenkään olla mustasukkainen. Mielenkiintoista ajatella, millaista on elää tällaisen, itselle niin vieraan ongelman kanssa. Toivottavasti saat, ap, apua! Sekin on jo iso juttu, että tiedostat ongelman, siitä se ratkaisun löytyminen pikkuhiljaa lähtee. Moni on samanlainen kuin sinä tajuamatta edes itse, että omassa käytöksessä/ajattelutavassa olisi mitään ongelmaa. Tsemppiä!

Vierailija
13/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta elämässäsi on kuin perhe ja lastenhoito? Mitä sinä haluat elämältä jatkossa, missä olet hyvä? Sanoisin, että näihin asioihin keskittyminen voisi auttaa. Kun saat oman identiteettisi varmemmalle pohjalle esim. harrastuksen, opiskelujen tai työn kautta, todennäköisesti mustasukkaisuuskin helpottaa.

Vierailija
14/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut ovat mustasukkaisia jo pelkästään niistä ajatuksista mitä ihan taatusti kaikkien miesten mielessä pyörii nuorien, kauniiden opiskelijoiden tai työkaverien kanssa eli että millaistakohan olisi paneskella niiden kanssa ja miltä ne näyttää alasti jne, toiset taas ovat mustasukkaisia vasta sitten kun konkreettisesti tapahtuu jotakin. Ap ei voi siis käskeä miestään olemaan fantasioimatta työkavereistaan ja muista naisista joten jotenkin se pitäisi opetella sietämään, koska yksikään mies ei ajattele siinä mielessä pelkästään puolisoaan.

Vierailija
15/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itselläsi on paljon mielekkäitä tapahtumia, et vain jaksa keskittyä niin paljon miehen päivään. Toki mielestäni olisi tärkeää teidän parisuhteessanne puhua avoimesti päivistänne, ilman että syyllistetään korkokengistä, naispuolisista työntekijöistä ja siitä, kenen kanssa istui lounaspöydässä. Olisi ehkä kiva tapakin puhella, kun lapset ovat nukkumassa, ihan yleisellä tasolla siitä, miten kummankin päivä on sujunut, ja sovitte etukäteen, että toista ei syyllistetä eikä aloiteta mökötystä, vaikka päivässä olisi vilahdellut ties minkälaisia naisia. On ahdistavaa miehellesi yrittää kertoa päivästään, kun hän olettaa sinun vain kyttäävän niitä ns. "virheitä". Siksi hän ei puhu ja siksi sinä olet entistä mustasukkaisempi.

Aloittakaa pienistä asioista. Ekan viikon kumpikin kertoo päivästään vain yhden asian. Toisella viikolla kaksi jne. Mitään mustasukkaisuutta, ikävää kommentointia jne. ei sallita. Jos näitä tulee, kertomiset viikoksi jäihin. Jos tuntuu, että miehen kertomus ahdistaa, pura paha mielesi (kun mies ei ole paikalla) päiväkirjaan tai soita kaverillesi, johon luotat ja joka ymmärtää/teeskentelee ymmärtävänsä mutta laittaa silti asiat sopivaan suhteeseen.

Tee joka päivä jotain kivaa lastesi kanssa, jota voit myöhemmin illalla muistella. Huolehdi ainakin kerran viikossa itsestäsi esim. lakkaat kynnet, hankit uusia meikkejä, käyt kampaajalla/manikyyrissä/kasvohoidossa/ ostat uusia vaatteita. Ole hyväntuulinen ja iloinen. Etsi elämästäsi hyviä asioita ja kirjoita ne ylös. Voit lukea listaa, kun alkaa ahdistaa.

Vierailija
16/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on onneksi monenlaisia ihmisiä. ulkonäöltäänkin ja luonteeltaan. mut kaikki ei välttämättä ole kolon tai pampun perässä! tai kaikki ei välttämättä edes kuvittele jokaista tuntemaansa miestä tai naista kanssaan sänkyyn.

itse en ole haaveillut kenestäkään toisesta, kyl se on vaan oma mies ketä mietin ja ketä saa syttymään. ja joku kysykin et miten kauan ollaan oltu.. 10vuoteen on vielä aikaa. 3,5v ollaan oltu yhdessä.

ap

että jotkut ovat mustasukkaisia jo pelkästään niistä ajatuksista mitä ihan taatusti kaikkien miesten mielessä pyörii nuorien, kauniiden opiskelijoiden tai työkaverien kanssa eli että millaistakohan olisi paneskella niiden kanssa ja miltä ne näyttää alasti jne, toiset taas ovat mustasukkaisia vasta sitten kun konkreettisesti tapahtuu jotakin. Ap ei voi siis käskeä miestään olemaan fantasioimatta työkavereistaan ja muista naisista joten jotenkin se pitäisi opetella sietämään, koska yksikään mies ei ajattele siinä mielessä pelkästään puolisoaan.

Vierailija
17/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat luulolle vallan äänet muodostuvat todisteeksi luuloillesi. Kaiken kehität omassa päässäsäsi. Se on mielessäsi taapahtuvaa ajatusta millä ei ole tekemistä todellisuuden kanssa. Tunne on niin vahva, että se lamaanuttaa mielen. Kun mieli on lamaantunut ja toivo kadonnut ihminen pystyy järjettömyyksiin.

Voiko mustasukkaisuudesta parantua? Ei täydellisesti, mutta se voi lieventyä ja sen kanssa oppia elämään. Terapia ehkä lääkitys puhuminen asioista liventää oireilua.

Vierailija
18/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on onneksi monenlaisia ihmisiä. ulkonäöltäänkin ja luonteeltaan. mut kaikki ei välttämättä ole kolon tai pampun perässä! tai kaikki ei välttämättä edes kuvittele jokaista tuntemaansa miestä tai naista kanssaan sänkyyn.

itse en ole haaveillut kenestäkään toisesta, kyl se on vaan oma mies ketä mietin ja ketä saa syttymään. ja joku kysykin et miten kauan ollaan oltu.. 10vuoteen on vielä aikaa. 3,5v ollaan oltu yhdessä.

ap

ihmeestä sitten olet mustasukkainen, jos et usko että miehesi ajattelee ketään muuta kuin sinua eikä edes huomaa muita naisia eikä ikinä pettäisi??

Vierailija
19/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä millaisia olisivat sängyssä jne.Mutta ei se sitä tarkoita että pettäisin miestäni,haaveilla silti saan ;) Ja aivan varmasti useimmat miehetkin niin tekevät

Vierailija
20/58 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa itselleni. äitiysloma loppui juuri. mulla ei ole rahaa laittaa itseäni.. eikä aikaakaan tunnu löytyvän. olen niin väsynyt. tarvisin ensiksi viikon verranm unta. tai edes yks yö ilman mitään herätyksiä ja saisin nukkua niin pitkäään kun nukuttaa. mut pieni herää joskus jo klo5 ja äiti on se ketä sen kanssa nousee aina. yö herätyksiäkin on vielä. olen myös masentunut. ja siihen on lääkitys.

huoh.. kiitos vinkeistä..