Miten unohtaa mies?
Kuinka pitkään voi epätoivoinen ihastus kestää?
Vastakaiku on poukkoilevaa. Mies haluaa lähinnä seksiä. Haluan otteen itsestäni takaisin!
nim. hyvät neuvot tarpeen.
Kommentit (23)
Valitsi minut. Ei uskalla enää jatkaa teidän suhdetta, koska silloin minä lähden. Lähinnä kai syynä on se, että silloin arki hankaloituisi hänen kannaltaan todella paljon. Sinun ansiostasi käymme nyt parisuhdeterapiassa ja suhteemme tulevaisuus näyttää valoisammalta. Kiitos tästä kuuluu sinulle, vaikka helppoa tämä ei ole ollut.
..paitsi, etten halua vanhaa elämääni takaisin :) Tämä on jotain niin ihanaa, etten halua luopua siitä IKINÄ, viis' siitä vaikka olisikin VAIN seksiä!!!
Pyyhi numero pois puhelimesta. Älä vastaa viesteihin, maileihin puheluihin.
Ajattele miestä krapulapas..lla, kaivamassa nenäänsä, syömässä räkäänsä, kaivelemassa muniaan etc. epämiellyttävää.
Ota mielikuvitus käyttöön ja iltaisin ennen nukkumaanmenoa ajattele itsesi toisen kainaloon.
Tee päätös, että se on nyt tässä. Pääset kyllä irti. Se on tahdon asia - samoin kuin rakastaminenkin!
Ihastu toiseen mieheen, siihen kunnolliseen.
Mistä tiedät, että se seuraava mies on kunnollinen jos kunnollinen tarkoittaa sitä, että mies myös rakastuu ap:hen eikä käy vaan vetämässä viivaan?
Kuinka pitkään voi epätoivoinen ihastus kestää?
Vastakaiku on poukkoilevaa. Mies haluaa lähinnä seksiä. Haluan otteen itsestäni takaisin!nim. hyvät neuvot tarpeen.
Itselläni kesti juuri sen aikaa,kun mies minua halusi, eli n.pari panoa, ja se oli siinä, sitten ei ollut väliäkään enää "minulla"... Eli se riippuu miehestä :)
Niin, että kävin ryyppäämässä joka viikonloppu, matkusten pitkin maailmaa ja kävin muiden naisten lisäksi huorissa, ilmaisissa ja maksullisissa ihan koko ajan, monta kertaa viikossa. Rahat meni kun vuoden sekoilin, mutta unohtu muijakin ja sitten kun se oli kuullut, että olin nainut sen paria kaveriakin niin oli niin pirun kiukkuinen vaikka itse ei halunnnut olla mun kanssa. EI vaan voi aina ymmärtää.
Ihastu toiseen mieheen, siihen kunnolliseen.
Mistä tiedät, että se seuraava mies on kunnollinen jos kunnollinen tarkoittaa sitä, että mies myös rakastuu ap:hen eikä käy vaan vetämässä viivaan?
pimppaa, ennen kuin olet tutustunut tunnetasolla. Monelle miehelle riittää pelkkä seksi, vähän aikaa. Vaihtaa sitten uuteen.
Ryhdy arvostamaan itseäsi, sitten löydät miehen, joka arvostaa sinua, muuna, kuin helppona panona.
pimppaa, ennen kuin olet tutustunut tunnetasolla. Monelle miehelle riittää pelkkä seksi, vähän aikaa. Vaihtaa sitten uuteen.
Ryhdy arvostamaan itseäsi, sitten löydät miehen, joka arvostaa sinua, muuna, kuin helppona panona.
Näin miehenä voin sanoa, että se, että saa toosaa heti ei kyllä ainakaan mulla nosta mitään tunteita mihinkään. Toisaalta kerran olen rakastunut ensisilmäyksellä kassatyttöön (opiskelijaan) ja vuoden olin ihan rakastunut kunnes törmäsin siihen kaupungilla ja sain ruinattua sen kaljalle ja silloin se ilta päättyi sänkyyn ja siitä naisesta pidin kyllä silti ja arvostin, liikaa.
kunnollinen mies ehdota seksiä ensitapaamisella. Olisi erittäin loukkaavaa, jos tällaista tapahtuisi.
kunnollinen mies ehdota seksiä ensitapaamisella. Olisi erittäin loukkaavaa, jos tällaista tapahtuisi.
Ei ei vai BUHAHAHAHAAA :) Parhaassa tai pahimmassa tapauksessa panot on sovittu jo ennen tapaamista esim netissä.
älä jää roikkumaan tuohon mieheen edes ajatuksissasi. Sehän käyttää sinua hyväkseen, ei tahdo kuin seksiä. Ja sinä annat seksiä, jotta mies olisi edes sen aikaa kanssasi.
Vaihda puhelinnumerosi, ryhdy tekemään asioita, joista pidät ja unohda tuollainen siemenlinko. Mitään hyvää ei tuosta seuraa.
Siten pääset miehestä eroon ajatustenkin tasolla. Ala liikkumaan hullun lailla ja tapaa ystäviäsi enemmän. Hanki koira.
Mä en yleensä "luokittele" hirveesti ihmisiä, mutta sellaset tyypit, joista on mulle vain huolta ja jotka tekee pahaa oloa, siirrän kusipäämappiin. Ne paskat on siellä, ja olen onnellisempi ilman :).
Ja elämässä on niin paljon kaikkea muuta, paljon tekemistä, ettei tähän nyt oikein miestä mahtuisikaan. Ehkä joskus törmään siihen mahtavaan tyyppiin, tai sitten en.
mä olin noin 6 viikkoa suhteessa miehen kanssa joka oli muka hurmaava,mutta nyt ajattelen vain niitä negatiivisia puolia:
-haiseva hengitys (hyi kauhee,oikeesti,suutelu oli oksettavaa)
-ei käynyt usein suihkussa,haisi oikeasti p--..lle
-kaiveli persettään! siis oikeasti,jopa pedissä!
-kaiveli muniaan!!!
-söi kuin sika, paljon!
-iso maha
-tyhmä... jutut oli ihan tyhmiä!
ALUSSA EN HETI HUOMANNUT NS. VIKOJA!!!
Rakkaus tai rakastuminen sekoitti pään.
Nyt en voisi kuvitella enää tuota miestä lähelleni,vaikka hetkittäin on ikävä...
Mutta liikaa miinuksia:D
Tää on vanha ketju, mutta auttaa juuri nyt minua kokoamaan itseäni. Suhde loppui kolme viikkoa sitten ja olin jo unohtamassa miehen. Tuli viestiä ja menin tolaltani. Ei auta kuin unohtaa, sillä hän tekee oloni huonoksi. Hyviä ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Tää on vanha ketju, mutta auttaa juuri nyt minua kokoamaan itseäni. Suhde loppui kolme viikkoa sitten ja olin jo unohtamassa miehen. Tuli viestiä ja menin tolaltani. Ei auta kuin unohtaa, sillä hän tekee oloni huonoksi. Hyviä ohjeita.
Sama tilanne täällä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne täällä :(
Voih. Kerran mies otti minuun tauon jälkeen yhteyttä, avasin sanaisen arkkuni ja laitoin viestiä tyyliin jatka vaan naisten kaatamista, mutta käyhän välillä testeissä.
Tämäkin oli kunnollinen. Niin siinä vaan taas kävi, mies haluaa minulta seksiä. ei muuta.