Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh! Taas joku naapureista on kantanut vanhat sohvansa roskiskatokseen..

Vierailija
30.11.2010 |

Kyllä pitää olla laiska ku ei jaksa itse viedä niitä kierrätyskeskukseen..

Ei kai roska-auto edes ota noita mukaansa, kun eihän ne tavalliseen roskisautoon mahdu mukaan? Ehkäpä kiinteistöhuolto korjaa ne mukaansa jossain vaihees.. ja laskuttaa sit sen mukasesti..

Välillä tekis mieli kyllä ottaa sellainen asenne, että "en mäkään ku ei muutkaan" eli jatkossa itsekin kantaa yön pimeydessä vanhat huonekalut, auton renkaat ja ongelmajätteet vaan roskiksille niin ei tarvi _rasittaa_ itseään liikaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin suunnitellut ostavani lipaston veronpalautusrahoillani, mutta nytpä voinkin ostaa jotain muuta, kun joku naapurini oli jättänyt omansa tarpeettomaksi molokin viereen. ;)

Vierailija
2/4 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka viikko jonain yönä on ilmestynyt alimpaan kerrokseen huonekaluja, joissa on usein lappu, että saapi ottaa :) Ihan hyvää tavaraa, televisioita ja sohvia on ollut, mutta vielä en ole mieleisiä itselleni löytänyt. Usein ne kuitenkin joku kotiinsa vie.

Hieman kyllä paloturvallisuus mietityttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vie kierrätyskeskukseen tai kaatopaikalle, joutuu maksamaan itse. Kun vie talon jätekatoksen viereen, lasku menee taloyhtiölle.

Vierailija
4/4 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vie kierrätyskeskukseen tai kaatopaikalle, joutuu maksamaan itse. Kun vie talon jätekatoksen viereen, lasku menee taloyhtiölle.

Kaikki asukkaat maksavat yhden piittaamattoman roskista. Naapurit vahtimaan ja lasku välinpitämättömmälle asukkaalle.