Argh! Taas joku naapureista on kantanut vanhat sohvansa roskiskatokseen..
Kyllä pitää olla laiska ku ei jaksa itse viedä niitä kierrätyskeskukseen..
Ei kai roska-auto edes ota noita mukaansa, kun eihän ne tavalliseen roskisautoon mahdu mukaan? Ehkäpä kiinteistöhuolto korjaa ne mukaansa jossain vaihees.. ja laskuttaa sit sen mukasesti..
Välillä tekis mieli kyllä ottaa sellainen asenne, että "en mäkään ku ei muutkaan" eli jatkossa itsekin kantaa yön pimeydessä vanhat huonekalut, auton renkaat ja ongelmajätteet vaan roskiksille niin ei tarvi _rasittaa_ itseään liikaa!
Kommentit (4)
Lähes joka viikko jonain yönä on ilmestynyt alimpaan kerrokseen huonekaluja, joissa on usein lappu, että saapi ottaa :) Ihan hyvää tavaraa, televisioita ja sohvia on ollut, mutta vielä en ole mieleisiä itselleni löytänyt. Usein ne kuitenkin joku kotiinsa vie.
Hieman kyllä paloturvallisuus mietityttää...
Kun vie kierrätyskeskukseen tai kaatopaikalle, joutuu maksamaan itse. Kun vie talon jätekatoksen viereen, lasku menee taloyhtiölle.
Kun vie kierrätyskeskukseen tai kaatopaikalle, joutuu maksamaan itse. Kun vie talon jätekatoksen viereen, lasku menee taloyhtiölle.
Kaikki asukkaat maksavat yhden piittaamattoman roskista. Naapurit vahtimaan ja lasku välinpitämättömmälle asukkaalle.
olin suunnitellut ostavani lipaston veronpalautusrahoillani, mutta nytpä voinkin ostaa jotain muuta, kun joku naapurini oli jättänyt omansa tarpeettomaksi molokin viereen. ;)