Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei huomionut mitenkään mun nimipäivää!!!

Vierailija
29.11.2010 |

Siis nyt meni kuppi nurin! Mulla oli eilen nimpparit ja toi hemmetin jästipää ei huomioinut mitenkään :((( Ajattelin että olisi tänään viimeistään tuonut kukkia tms (jos ei olisi eilen ehtinyt käydä kaupassa tai jotain), mutta ei! Oon niin vihainen ja pettynyt, että tekis mieli vaan itkeä...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa kolmatta nimeä oikein... Mun mielestä se oli jo aika paha :D

Mun mies oli tänään vauvan kanssa (meillä on 4 lasta) lääkärissä, ja ilmoittautumispisteessä kun kysyttiin lapsen nimeä, niin mies mietti hetken ja joutui oikein kurkistamaan vaunuihin, että kukas siellä olikaan... ai niin, se! :D

Lasten sotut menee aina väärin hänellä :S

Mut hei ap, oo onnellinen että sulla edes on nimipäivä! Mulla ei oo :(

Vierailija
22/23 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ollut joku jokavuotinen perinne teillä ap? En tiedä ketään aikuista tai pariskuntaa, joka juhlisi nimppareita. Lapsillakin se on lähinnä ylimääräisen karkkipussin arvoinen juhla. Virossa niitä juhlitaan, oletko ehkä Virosta?

Eikä edes olla Virosta. Meillä jokaisen, myös äidin ja isän, nimipäivän juhlimiseen kuuluu pieni lahja ja kakku. Myös omat vanhempani tulevat kahville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei muisteta nimipäiviä koskaan, ei todellakaan kihlajaispäiviä ja hääpäiviäkin on mennyt ohi monta kenenkään huomaamatta, hyvä kun kymmenvuotishääpäiväkään. Mutta hyvin pyörii siitä huolimatta.