Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä autoa et haluaisi mistään hinnasta ja miksi?

Vierailija
29.11.2010 |

Jos sinulla olisi rahaa ostaa mikä tahansa.

Minä en haluaisi BMW:tä

koska siitä minulle tulee mieleen sen jatke ja sillä ajelee vain jupit. Tämä on minun mielipiteeni.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin nimittäin että jos saisi valita joko audin, bemarin tai mersun, ottaisi lähes jokainen jonkun noista ennemmin kuin ladan tai vanhan kadetin :)

Itselläni ei ole audia, bemaria eikä mersua, mutta voin sanoa että kyllä ikävöin meidän isoa volvoa ja sen ajomukavuutta kun vaihdettiin merkkiä :/

Minä voisin ottaa tuon Ladan tai peräti kadetin jos niitä vielä löytyisi. Ei tarvitsisi aina pelätä että kun autoa kolhasee kuin suuri lasku siitä tulee. Meillä on kolme automaatti MB;tä farmari (tykkään kyllä ajaa ja on turvallinen), kesäksi avomalli ja harrastuksiin Vito.

Mutta kun ajelisin yksin niin ajaisin mielelläni tuolla ladalla tai kuplavolkkarilla.

Vierailija
2/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos itse pitää maksaa, ottaisin mielellään sellaisen auton, jonka hinnassa ei ole hirveästi ilmaa. Siksi 'paremmat' saksalaisautot eivät tule kysymykseen. Lisäksi kaikki tietävät mitä bemarikuskin housuista muka löytyy...

Löytyyköhän mieheni housuista jotain mistä en tiedä mitään ;)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat rumia ja isoja ja epäekologisia.

Audia en myöskään haluaisi, koska tuntuu että niillä ajavat kaikkein kusipäisimmät miehet (enkä tarkoita Esko Kiesiä).

Mun kokemuksen mukaan se kusipäisimpien miesten auto on Mersu... Mutta ehkä en oo vaan vielä tavannut niitä kaikkein kusipäisimpiä Audi kuskeja.

Itse en koskaan hankkisi citymaasturia tai Opelia (huohoja kokemuksia menneisyydestä)... enkä kyllä sitä Mersuakaan.

Vierailija
4/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä Fiatia kunhan pääsen nykyisestä eroon.

Vierailija
5/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audia en myöskään haluaisi, koska tuntuu että niillä ajavat kaikkein kusipäisimmät miehet (enkä tarkoita Esko Kiesiä).

Mun kokemuksen mukaan se kusipäisimpien miesten auto on Mersu... Mutta ehkä en oo vaan vielä tavannut niitä kaikkein kusipäisimpiä Audi kuskeja.

Olen nainen ja ajan mersulla. Olenko siis kusipää?

Itse en koskaan hankkisi citymaasturia tai Opelia (huohoja kokemuksia menneisyydestä)... enkä kyllä sitä Mersuakaan.

Vierailija
6/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ollaan vaihdettu tarpeen mukaan. Kovilla pakkasilla hurahtaneet kerrasta käyntiin, "narunnokasta" tietenkin. Esim. viime talvena pakkasta -37 eikä tehnyt tiukkaakaan, moni muun merkin edustaja hyytyi jo paljon aiemmin.

Ainut auto jota en ottaisi on Opel, työkaveri jo -10 asteessa tuskailee autoaan.

Vierailija
7/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä risaa ja katsastuksesta läpi menemätöntä en huolisi.

Merkillä ei niin väliä, kunhan se toimii... ja siinä on just ne lisävarusteet ja ominaisuudet jotka tarvitsen, ja se tila, mitä tarvitsen.

Ja huollon pitää olla helppoa, siis saatavilla.

Kyllä nää karsii aika lailla huonompia ja halvempia automerkkejä pois.

Jäljellä jää? Isommat VWt, BMW, Volvo, Audi, ja miksei isompi uusi Skodakin. En tarvitse myöskään mitään pikkuista riisikuppia, tai kahden paikkaista.

Vierailija
8/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se parempi kuski ja joka täytyy tuolla tiellä ohittaa koska ajaa mersulla ja on kaikenlisäksi nainen ratissa. Ohi sitten pakolla vaikka ladalla

Vierailija
9/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai liian kallista, jonka ylläpitoon ei omat rahat riittäisi.

Vierailija
10/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä mollattiin muutamassa viestissä hyundaita, niin ette ole sitten törmänneet tällaiseen uutiseen tältä syksyltä:

"Saksalainen autolehti Auto Bild on palkinnut Hyundain laadukkaimpana automerkkinä. Hyundai jätti taakseen kaikki muut merkit mukaan lukien Toyotan ja tunnetut saksalaiset merkit kuten Mercedes-Benzin, BMW:n ja Audin.

Lehden laaturaportti perustuu laajaan analyysiin laadusta ja asiakastyytyväisyydestä. Auto Bildin vuosittainen raportti arvioi seitsemää osa-aluetta sisältäen mm. yli 9 000 omistajan arviot autostaan, takuuehdot ja takaisinkutsukampanjoiden tiedot.

Hyundai on saanut myös muita kunnianosoituksia tänä vuonna: suosittu Hyundai i30 otti parhaan sijan Auto Express Driver Powerin asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Lisäksi vuoden alussa Englannissa ilmestyvä vaikutusvaltainen aikakauslehti Which? valitsi Hyundai i30 -mallin parhaaksi ostokseksi keskikokoisten autojen luokassa."

Vierailija
11/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut osteltua muutenkaan muita kuin amerikkalaisia ja pari mersua ja bemari on ollut..

Inhoan tylsiä autoja, esim.chrysler voyager..hyi olkoon! :D

Vierailija
12/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citikka tai pösö, paskaa laatua...

Vierailija
13/79 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeida mikä skeida -ei vaan pystyis ajaa skeidalla ;)

Vierailija
14/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikun mieluummin jalan ja pyörällä. Jos olisin rikas ostaisin asunnon keskustasta ja vuokraisin auton vaan silloin kun sitä ihan pakolla tarvitsee. Tai ajelisin taksilla.

Vierailija
15/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia kun perkeleet, manneauto

Vierailija
16/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ON ihan tyttöjen auto...

Vierailija
17/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatin rumia, tarpeettomia ja jotenkin sellaisia, että sillä ajavat ihmiset haluavat vain korostaa omia tulojaan tjsp.

Audikaan ei kelpaa. Ei niinkään kuskien vuoksi, vaan siksi etten ole nähnyt ainuttakaan hyvännäköistä Audi-mallia.

Mersukaan ei kelpaisi. Jotenkin liian herraskainen mun makuun. Mersuista tulee mieleen rasvaiset autokauppiaat, mustalaiset tai poliitikot.

Vierailija
19/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on iso Mersun maasturi ja BMW:n urheiluautoksi laskettava malli.

Itse en hyväksyisi mitään pikkuautoa -hitaita, meluisia, turvattomia ja kerrassaan ankeita.

Vierailija
20/79 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2-kerroksisen rivarin parkkipaikalla suurin osa autoista on Audeja ja Bemareita. En ole kyllä tullut ajatelleeksikaan, että ne olisivat omistajansa "jatkeita" tai niitä ajaisi v-mäiset ihmiset.

Asiaan taitaa kuitenkin vaikuttaa se, että emme asu Suomessa.

Itse en haluaisi mitään vanhaa romua. Muuten merkillä ei niin olisi väliä. Nyt on Audi TT ja miehellä BMW X3.