Rv 36+ 4 ja oudot tuntemukset
nyt on illan mittaan alkanut tuntua sellaista lieviin "kuukautiskipuihin" verrattavaa paineen tunnetta alavatsassa ja alaselässä. Sellainen inhottava, epämukava paineen tunne, eikä auta vaikka kuinka vaihtaisi asentoa.
Olen utelias, mistä tämä voi johtua? Onko tämä nyt sitä kun vauva "kiinnittyy" lantioon vai mitä?
Nimim. Utelias Ensisynnyttäjä
Kommentit (22)
onnea jouluvauvasta! Mullakin ollut pari kertaa tuollasta paineentunnetta joka ei mene ohi. Siis yhtäkestosesti kestää tunnin tai pari. En usko että supistuksista kyse.. Tänään lääkäri joten ehkä selviää syy. Oon vasta rv 29 ja lisäksi yrittää raskausmyrkytystä. Voi olla että minäkin vietän joulun synnyttämässä, toivottavasti en!
Kypsyttelis vaan mahdollisimman pitkään, ja äitikin sais pysyä terveenä :) Ilmoittele mitä lääkärissä sanoivat!! Jaksamisia sinne ja toivotaan että kaikki menee hyvin :)
Ap
onnea jouluvauvasta! Mullakin ollut pari kertaa tuollasta paineentunnetta joka ei mene ohi. Siis yhtäkestosesti kestää tunnin tai pari. En usko että supistuksista kyse.. Tänään lääkäri joten ehkä selviää syy. Oon vasta rv 29 ja lisäksi yrittää raskausmyrkytystä. Voi olla että minäkin vietän joulun synnyttämässä, toivottavasti en!