Kertokaa mulle miten tullaan "vahingossa" raskaaksi?
Tuossa lapsilla eri isät -ketjussa joku vetoaa siihen, että on tultu "vahingossa raskaaksi".
Miten se siemenneste vahingossa päätyy sinne munasolun luokse? Selittäkää, please.
Kommentit (25)
Tuttava tuli raskaaksi, vaikka oli tehnyt sterilisaation.
Joten se jos mikä on ns. vahinkoraskaus.
Ei sterilisaatiokaan ole 100 % varma, vain kohdunpoisto on. Kuka siihen haluaa??!!! vain siksi ettei halua lasta!?
Toinen tuttava tuli raskaaksi, vaikka hänellä oli kierukka. Sen piti olla paikallaan, sitten selvisi ettei olekaan, eli oli huomaamatta pudonnut pois?! ilmeisesti.
Luulisi nyt, että kierukka pysyy paikallaan....
Työkaveri tuli raskaaksi, kun oli taukoa kierukassa. Eli kierukka oli pois ja jotain taukoaikaa siinä on ennen uuden asentamista. Aviopari käytti kondomia. Se petti, tuli raskaaksi.
Kaikki ovat pitäneet lapsensa, eivät tehneet aborttia.
Minä tuli vahingossa raskaaksi siten, että vauvaa ei oltu suunniteltu. Olin saanut ajan että menen sterilisaatiokeskusteluun, seksiä oli erittäin harvoin kun pelkäsin raskaaksi tulemista.
Sitten se yksi kerta, ilman ehkäisyä tietenkin, mutta tässä "syytän" miestä, joka laski "mällit" sisään. Niin perusteellisesti, ettei yhtään valunut takaisinpäin, kuten yleensä on käynyt. Kaikki jäi sisälle.
Vauvasta ei oltu puhuttu muuta kuin että en halua enää, lapsi oli jo tehty maailmaan riittävä määrä ja nuorinkin oli jo iso, ja minullakin jo ikää yli 40 v.
Vahingoksi minä tätä olen ihan ääneen asti nimittäinyt, lapsi kyllä on aivan ihana !!!! :D enkä pois vaihtaisi.
Tuttava tuli raskaaksi, vaikka oli tehnyt sterilisaation.
Joten se jos mikä on ns. vahinkoraskaus.
Ei sterilisaatiokaan ole 100 % varma, vain kohdunpoisto on. Kuka siihen haluaa??!!! vain siksi ettei halua lasta!?Toinen tuttava tuli raskaaksi, vaikka hänellä oli kierukka. Sen piti olla paikallaan, sitten selvisi ettei olekaan, eli oli huomaamatta pudonnut pois?! ilmeisesti.
Luulisi nyt, että kierukka pysyy paikallaan....Työkaveri tuli raskaaksi, kun oli taukoa kierukassa. Eli kierukka oli pois ja jotain taukoaikaa siinä on ennen uuden asentamista. Aviopari käytti kondomia. Se petti, tuli raskaaksi.
Kaikki ovat pitäneet lapsensa, eivät tehneet aborttia.
Minä tuli vahingossa raskaaksi siten, että vauvaa ei oltu suunniteltu. Olin saanut ajan että menen sterilisaatiokeskusteluun, seksiä oli erittäin harvoin kun pelkäsin raskaaksi tulemista.
Sitten se yksi kerta, ilman ehkäisyä tietenkin, mutta tässä "syytän" miestä, joka laski "mällit" sisään. Niin perusteellisesti, ettei yhtään valunut takaisinpäin, kuten yleensä on käynyt. Kaikki jäi sisälle.
Vauvasta ei oltu puhuttu muuta kuin että en halua enää, lapsi oli jo tehty maailmaan riittävä määrä ja nuorinkin oli jo iso, ja minullakin jo ikää yli 40 v.
Vahingoksi minä tätä olen ihan ääneen asti nimittäinyt, lapsi kyllä on aivan ihana !!!! :D enkä pois vaihtaisi.
kai kuitenkin että se ei todellakaan ole mikään vahinko jos harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, ja siitä seuraa vauva?? Keskeytetty yhdyntäkään ei kulje ehkäisyn nimellä joten saat syyttää yhtä paljon itseäsi. Teidän tapauksenne on tietoisen riskin ottamista.
tottakai tiedän, että jos ei käytä ehkäisyä ja harrastaa seksiä, voi aina tulla raskaaksi, siinä mielessä se ei ole mikään vahinko.
mutta siinä mielessä on, että sitä raskautta ei oltu suunniteltu. suunnittelulla tarkoitan, että miehen kanssa ei ollut ollut minkäänlaista puhetta siitä, että tehtäisi lapsi vielä, vaan päinvastoin, oli puhuttu että lapsiluku on täysi.
ne harvat kerrat mitä siihen asti oli ollut, olivat olleet keskeytettyjä yhdyntöjä riippumatta kierron ajankohdasta, ja ne olivat olleet riittävä ehkäisy, mutta tottakai se on epävarma eikä mikään "kiva" edes. siksi se aika olikin varattu sterilisaatiokeskusteltuun.
no, vauva syntyi ja on aivan ihana leikki-ikäinen nyt.
meillä metodi olisi ollut harrastaa seksiä mielestämme huolellisesti kondomin kanssa (yhden kerran viime kuussa). En huomannut mitään sähläystä, kondomin rikkoutumista, tai muuta sellaista, mutta niinpä on menkat 11 päivää myöhässä.
Tein muutama päivä sitten jo testin, se oli negaa, mutta kohta pitää tehdä toinen.
no,esim.niin kun minulle kävi, hain jälkiehkäisypillerin,ja otin sen ajoissa ja aloin odottaa lasta.