Vuorotöitä tekevät
Millaisia työvuorokiertoja teillä on? Oletteko tyytyväisiä niihin? Tekisittekö mieluummin päivätöitä?
Kommentit (9)
jossa kuuden viikon kierto: aamuviikko, iltaviikko, iltaviikko, yöviikko (vajaa), iltaviikko, yöviikko (vajaa). Töissä joka kolmas viikonvaihde tai vaihdellen useamminkin, jolloin saa perään 6 tai 7 pv vapaaksi. Se on kuin miniloma!
Olen erittäin tyytyväinen. Enkä tekisi missään tapauksessa päivätöitä. Vuorotöissä ehdin hoidella kotihommia ja olla lasten ja perheen kanssa enemmän kuin 7-15-systeemissä ikänä. Ollaan saatu kotihoidontuista hyöty täysmääräisenä kun on voinut käydä töissä mutta ei ole tarvinnut viedä lapsia kunnalliseen hoitoon.
Bonuksena on sitten vuorolisät, niistä tulee kivasti palkanlisää, viikonloppujen määrästä riippuen 600-1200 euroa kk peruspalkkaan.
Mulle sopii vuorotyö, olenko sitten jotenkin rytmeiltäni ilta- ja yöihminen vai mikä on, mutta joka tapauksessa tykkään.
jossa kuuden viikon kierto: aamuviikko, iltaviikko, iltaviikko, yöviikko (vajaa), iltaviikko, yöviikko (vajaa). Töissä joka kolmas viikonvaihde tai vaihdellen useamminkin, jolloin saa perään 6 tai 7 pv vapaaksi. Se on kuin miniloma!
Olen erittäin tyytyväinen. Enkä tekisi missään tapauksessa päivätöitä. Vuorotöissä ehdin hoidella kotihommia ja olla lasten ja perheen kanssa enemmän kuin 7-15-systeemissä ikänä. Ollaan saatu kotihoidontuista hyöty täysmääräisenä kun on voinut käydä töissä mutta ei ole tarvinnut viedä lapsia kunnalliseen hoitoon.
Bonuksena on sitten vuorolisät, niistä tulee kivasti palkanlisää, viikonloppujen määrästä riippuen 600-1200 euroa kk peruspalkkaan.
Mulle sopii vuorotyö, olenko sitten jotenkin rytmeiltäni ilta- ja yöihminen vai mikä on, mutta joka tapauksessa tykkään.
eikä ne mitään palkkaa ole! peruspalkka ratkaisee!
jossa kuuden viikon kierto: aamuviikko, iltaviikko, iltaviikko, yöviikko (vajaa), iltaviikko, yöviikko (vajaa). Töissä joka kolmas viikonvaihde tai vaihdellen useamminkin, jolloin saa perään 6 tai 7 pv vapaaksi. Se on kuin miniloma! Olen erittäin tyytyväinen. Enkä tekisi missään tapauksessa päivätöitä. Vuorotöissä ehdin hoidella kotihommia ja olla lasten ja perheen kanssa enemmän kuin 7-15-systeemissä ikänä. Ollaan saatu kotihoidontuista hyöty täysmääräisenä kun on voinut käydä töissä mutta ei ole tarvinnut viedä lapsia kunnalliseen hoitoon. Bonuksena on sitten vuorolisät, niistä tulee kivasti palkanlisää, viikonloppujen määrästä riippuen 600-1200 euroa kk peruspalkkaan. Mulle sopii vuorotyö, olenko sitten jotenkin rytmeiltäni ilta- ja yöihminen vai mikä on, mutta joka tapauksessa tykkään.
eikä ne mitään palkkaa ole! peruspalkka ratkaisee!
Juurihan tuo kirjoittaja sanoi, että lisät ovat mukava lisä palkkaan. Ja tuntuu varsin mukavalta silloin, jos ei koe työaikaa paskamaisena, kuten sinä :).
Vaikka teen epäsäännöllistä kolmivuorotyötä. Ei pitäisi hakeutua alalle, jossa vuorotyötä, jos noin ahistaa ;).
ja kesällä pääsin palaamaan takaisin vuorotöihin :) Tuntui ettei koskaan ehdi olla kotona ja relata kun teki 7.30-16 työpäivää+ matkat.
Nyt teen "kahtavuoroa" 8-18 ja 17-8.30, olen erittäin tyytyväinen enkä todellakaan halua palata enää päivätöihin
Työajat 7-15, 14-21, 14-22.
Töitä myös viikonloppuisin, mutta vapaita on saanut, kun toivoo. Viikkovapaat on kivoja, kun saa hoitaa asioita ja lähettää lapset kouluun ja olla heitä sitten vastaanottamassa kotiin.
Ihan ok. Tykkään arkivapaista ja pidemmistä vapaaputkista kuin la-su. En haluaisi päivätöihin..pidän vaihtelevista työlistoista.