säälittävää,ostin itselleni kuomat
ei ole rahaa muihin kenkiin ja pakko saada lämpimät jalkineet,mutta säälittävää aikuisella kuomat!
Kommentit (13)
Kuomat ole vielä melko kalliit?
Mä ostin Lidlin toppakengät 18e, ihan hyviltä vaikuttaa. Kelpaavat ainakin tuonne lumihankeen lapsen kanssa.
Parina talvena käytin ulkoilussa, mutta sitten sain tarpeekseni niiden rumuudesta ja lensivät roskiin....
ostin kans kuomat, ja viel lasten !!!ne ihanat kukalliset
ne oli niin ihanat
ja edulliset cittarin tarjoukseswsa
ne on helppo laittaa seisaallaan jalkaan , olen siis sariaslomalla
ja tosi lämpöset ja kepeät jaloissa
olenkin aina ihmetellyt miksi kaikilla lapsilla on kuomat, nyt tiedän ja suosittelen niitä kaikille
mutta säälin kyllä silti enemmän niitä naisia, jotka palelevat ihan vapaaehtoisesti.
niin eipä tarvi muksun kanssa pihalla ulkoillessa palella.
Ja komppaan kutosta, säälittäviä on tosiaan ne, jotka palelee ulkona tai ei ulkoile ollenkaan.
Mulle on aivan sama, mitä joku Kuomistani ajattelee!
vanhoihin kenkiin lämpöpohjalliset (6 €) ja taas tuli kengistä lämpimät :)
Mua säälittää kans palelevat. Mä diggaan myös toppahousuja ja pipoa!
en luovuttanut heti. Marssin partioaittaan ja ostin Columbian kengät (pitäisi pitää pakkastta -32). Maksoi 79 e, mutta maksavathan nuo Kuomatkin 50 e.
Näillä kengillä kehtaan mennä pulkkamäestä kauppaankin. Kuomilla en kehtaisi ( ;
Juu ja olen kyllä aika tarkka siitä, minkänäköistä kamaa pihallakin - pakkasella.
Varpaathan tuossa pakkasessa seisoskellessa muuten jäätyy, vaikka toppakengät onkin. Lapset temuais ulkona vaikka pari tuntia, mutta tämän mamman varpaat kyllä palelee.
Kokoa 39 ei omassa käytössä :) Parhaat talvikengät koviin pakkasiin, ei palella tai hävetä. Eivätkä nahistu vaikka kovassa käytössä olleet.
On kahdetkin hyvät talvikengät parin vuoden takaa, niin just nyt en tarvi uusia. Niiden vika on vaan se, että pitää istua alas laittamaan ne jalkaan (nauhat, vetskarit ym).
Kahden äitinä sitä kyllä arvostais kenkiä, jotka saa jalkaan vaikka vauva toisessa kainalossa samalla kun kiskoo esikoiselle pipoa päähän :D Ja ennemmin mä kaupassa kulkisin jalassani kengät, jotka näyttää siltä että ollaan tulossa pulkkamäestä, kun piikkikorkosaapikkaat, jotka ei oo ikinä hankea nähneetkään. Go, Kuoma, go!
Harmi, etten kehtaa käyttää niitä aina.
Tosin ostin omani ihan tietoisesti, vaikka varaa olisi paljon kalliimpiinkin. Aivan ihanat kengät!!
Pää pystyyn ja käytä Kuomiasi ylpeydellä!!