Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 lasta, kaikilla eri isät

Vierailija
29.11.2010 |

26-vuotiaalla tuttavalla on 6v, 3v, ja ensi vuonna syntyvä uusin tulokas. Kaikilla eri isät. Ei kai niitä lapsia tarvitse jokaisen vastaantulevan miehen kanssa tehdä, eikö voisi seurustella muutaman vuoden ensin ja miettiä että sovitaanko yhteen vai ei?

Vai saako tällaista edes sanoa ääneen nykyään, onko oikein "paheksua" tuollaisten naisten toimintaa, vai onko oikein heittää pillerit roskiin jokaisen ihastuksen kanssa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan heille hattua! kantavat vastuunsa ja hoitavat lapsensa hyvin vaikka toinen ihminen ei ole siinä tukena kasvattamassa välttämättä ollenkaan..

Ajattelin minäkin ennen että voi hitsi mitä hutsuja ovat kunpitää olla niin monelle eri miehelle lapsi,muttasitten tutustuin yhteen naiseen jolla on 3 lasta, kaikille eri isät.Hän on oikea voimanainen.Nyt olen eronnut itse miehestä joka ei perheeseen pystynyt.. Odotan hänelle toista lasta ja rankkaa on. Entäs nämä naiset jotka ovat toipuneet erosta ja kasvattaneet useamman lapsen melkein yksinään. Nämä naiset eivät ole epäonnistujia vaan haluavat tarjota lapselleen parasta esim jättäneet alkoholisoituneen iskän.

Olette naiset rautaa :)

Vierailija
42/43 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen älynväläys se on, että jos on 3 lasta eri isille, niin se on sama asia kuin, että hoitaisi lapsensa hyvin?!?!!?

Päinvastoin. Rohkenen kyllä epäillä, että kolmelapsisissa ydinperheissä on asiat monessa suhteessa paremmalla mallilla!

Kertoo aika paljon naisen arvomaailmasta, jos tekee lapsia vähän joka miehelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onnellinen perhe ja kaikki lapset hankittu eri siittäjältä koska rakkaan mieheni biologiseksi isäksi tuleminen on mahdotonta. Kävimme monia vaihtoehtoja läpi ja totesimme että tällä tavoin saa raskaus luonnollisimman muodon. Olen siis määräajoin alkanut etsiä sopivaa isäehdokasta ja löytymisen jälkeen kaikki sujuu aina kuin rasvattu, vieras mies tietää että olen varattu mutta esitän rakastunutta ja ei aikaakaan kun alkaa lapsen teko vieraan miehen tietämättä. Minusta on ihanaa saada myös seikkailu jonka määrän pää on että tulen raskaaksi, katkaisen suhteen heti kun olen raskaana. Saamme myös elatustuet lisäksi eli hyvin merkittävän taloudellisen tuen. Katson aina hyvätuloisen isä ehdokkaan. Mieheni kanssa olemme sopineet kaikista järjestelyistä eikä lapsille tulla asiasta kertomaan. Olemme onnellisia ja ansioit omien tulojemme lisäksi on hyvät lasten täysi-ikäisyyteen astia, yksikään biologinen isä ei vastusta maksuja koska valitsen varattuja tai merkittävässä asemassa olevat miehet isäksi. Nyt miehemme kanssa iltatähti haaveita ja liehittelen nykyistä pomoani sänkyyn, saa syytteen raiskauksesta ja seksuaalisesta häirinnästä työpaikalla ja menettää maineensa jos ei maksa sovittua summaa, 1000€/kk on tälle tulevalle lapselle minimi mitä lähden pyytämään kun olemme siinä vaiheessa. Onko muita jotka tekevät samoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi